@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 maj, 2012 13:05 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är väldigt taggad inför klassresan.
Får hoppa studsmatta mycket idag & imorgon så jag tränar benen eftersom vi kommer cykla rätt mycket. xD Li - För ingen har fantasi nog/är lata. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 13:06 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Haha smart xD men om jag har en luftballong skall jag parkera den på garageuppfarten xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: haha okej men om man inte har en egen fotbollsplan?? XD Skrivet av Cara Riddle: Nu blev jag fundersam xD var parkerar man en luftballong om man har än?? @ 'ェ' @ Bevisligen på fotbollsplaner. Då anlägger man en! Du är skyldig mig en luftballong nu. Jag sydde klart alla knappar för en timme sedan! ![]() ![]()
28 maj, 2012 13:10 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar tills jag ska börja packa inför resan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
Håller på och skriver på en historieuppsats, googlade för att kolla om en förmulering funkade. Första träffen var en tråd här på Mugglis -.-' Jag tror att min dator försöker säga mig något.
28 maj, 2012 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller på och skriver på en historieuppsats, googlade för att kolla om en förmulering funkade. Första träffen var en tråd här på Mugglis -.-' Jag tror att min dator försöker säga mig något. Hahah. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 13:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Afturelding: Haha jag skall fixa det när jag kmr hem Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Haha smart xD men om jag har en luftballong skall jag parkera den på garageuppfarten xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: haha okej men om man inte har en egen fotbollsplan?? XD Skrivet av Cara Riddle: Nu blev jag fundersam xD var parkerar man en luftballong om man har än?? @ 'ェ' @ Bevisligen på fotbollsplaner. Då anlägger man en! Du är skyldig mig en luftballong nu. Jag sydde klart alla knappar för en timme sedan! Duktig du är ![]()
28 maj, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Borde ringa min moster.. Borde.
28 maj, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Jag är klar med den första av tre delar i min historieuppsats
28 maj, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
När jag skulle skriva Neville Longbottom så skrev jag neville Longboard xD
28 maj, 2012 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen