Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack fina ni, ni är bäst.
9 apr, 2012 19:08 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack fina ni, ni är bäst. Jag lovar att stötta dig om någon är dum! Oftast är de dumma för att de är avundsjuka.
9 apr, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Allvarligt, det bästa jag någonsin gjort är att blivit medlem på mugglis.
9 apr, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av AlexZz: ^ ^ Men youtube är fullt av korkade fjortisar som tror dom är något. Sedan när dom växt upp så kommer dom fatta att det inte är något fel med det. Fast vad har fjortisar någonting med saken att göra? Inte direkt så att varje människa som ser ned på en biseuxella/homosexuella är en så kallad "fjortis". Att för övrigt, att tala sådär är ju väldigt kränkande. =) Äh, det som skrevs var ju "korkade fjortisar" och det kunde lika gärna ha stått "korkade, omogna människor". Jag tror det är just "korkade" som är nyckelordet i det här fallet. =) 9 apr, 2012 21:59 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av AlexZz: ^ ^ Men youtube är fullt av korkade fjortisar som tror dom är något. Sedan när dom växt upp så kommer dom fatta att det inte är något fel med det. Fast vad har fjortisar någonting med saken att göra? Inte direkt så att varje människa som ser ned på en biseuxella/homosexuella är en så kallad "fjortis". Att för övrigt, att tala sådär är ju väldigt kränkande. =) Äh, det som skrevs var ju "korkade fjortisar" och det kunde lika gärna ha stått "korkade, omogna människor". Jag tror det är just "korkade" som är nyckelordet i det här fallet. =) Jag tycker personligen att AlexZz använde sig av ett fel ordval oavsett om nyckelordet var "korkade" :-)
9 apr, 2012 22:37 |
|
Anapneo
Elev |
Jag är Bisexuell, och många utav mina vänner vet, och jag är öppen med det, men jag vågar inte berätta för mina föräldrar. hehe, I'm weird that way..
15 apr, 2012 02:52 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Anapneo: då är vi 2...Jag är Bisexuell, och många utav mina vänner vet, och jag är öppen med det, men jag vågar inte berätta för mina föräldrar. hehe, I'm weird that way.. ♆ 15 apr, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att jag blir så himla grinig när jag är sjuk och knappt får någon kontakt med min pojkvän då han jobbar. Jag saknar han sjuk grymt mycket
15 apr, 2012 22:27 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Anapneo: Jag är Bisexuell, och många utav mina vänner vet, och jag är öppen med det, men jag vågar inte berätta för mina föräldrar. hehe, I'm weird that way.. Det vågar inte jag heller. Men den dagen en brud är mitt livs kärlek har jag inget val, och jag tvivlar på att de kommer reagera negativt.
15 apr, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Fick nyss min första mens.
15 apr, 2012 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen