Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Helst inte till Kawaii Shop ._.Men lite seriöst nu., vart ska vi va? 28 okt, 2013 20:44 |
|
lumos1
Elev |
TOMTITS? Det tycker jag är kul iaf :33
Fast det är lite synd nu när (troligtvis) alla utomhus grejer är stängda "/ ;;
28 okt, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Meh bluh nej Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Helst inte till Kawaii Shop ._. Men lite seriöst nu., vart ska vi va? Det verkar ju nästan som att du Vill dit för du säger ju hela tiden att du inte vill dit x) 28 okt, 2013 20:47 |
|
lumos1
Elev |
28 okt, 2013 20:49 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: TOMTITS? Det tycker jag är kul iaf :33 Fast det är lite synd nu när (troligtvis) alla utomhus grejer är stängda "/ Men är inte det typ i Södertälje? x) ;; ![]()
28 okt, 2013 20:49 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: TOMTITS? Det tycker jag är kul iaf :33 Fast det är lite synd nu när (troligtvis) alla utomhus grejer är stängda "/ Men är inte det typ i Södertälje? x) Jo juste... x( Man kan åka pendeltåg, men alla kanske inte får åka så långt bort. ;;
28 okt, 2013 20:52 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Nee.. Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: TOMTITS? Det tycker jag är kul iaf :33 Fast det är lite synd nu när (troligtvis) alla utomhus grejer är stängda "/ Men är inte det typ i Södertälje? x) Jo juste... x( Man kan åka pendeltåg, men alla kanske inte får åka så långt bort. Men... Vart ska vi va? :c ;; ![]()
28 okt, 2013 20:55 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Nee.. Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: TOMTITS? Det tycker jag är kul iaf :33 Fast det är lite synd nu när (troligtvis) alla utomhus grejer är stängda "/ Men är inte det typ i Södertälje? x) Jo juste... x( Man kan åka pendeltåg, men alla kanske inte får åka så långt bort. Men... Vart ska vi va? :c jag vet inte :c Vi kommer ingen vart med det här känns det som 3x ;;
28 okt, 2013 20:58 |
|
Zendaya
Elev |
Party hemma hos mig
28 okt, 2013 20:59 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Nee.. Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: TOMTITS? Det tycker jag är kul iaf :33 Fast det är lite synd nu när (troligtvis) alla utomhus grejer är stängda "/ Men är inte det typ i Södertälje? x) Jo juste... x( Man kan åka pendeltåg, men alla kanske inte får åka så långt bort. Men... Vart ska vi va? :c jag vet inte :c Vi kommer ingen vart med det här känns det som 3x Nee.. ;; ![]()
28 okt, 2013 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen