One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av childhoodlight: De har två VIP-pack, den ena kostar 2500 och den andra kostar lite mindre :-) WHat?? Kan ni förklara vad ni pratar om? 31 maj, 2012 19:47 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av childhoodlight: De har två VIP-pack, den ena kostar 2500 och den andra kostar lite mindre :-) WHat?? Kan ni förklara vad ni pratar om? VIP-biljetter? ^^
31 maj, 2012 19:52 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av childhoodlight: De har två VIP-pack, den ena kostar 2500 och den andra kostar lite mindre :-) WHat?? Kan ni förklara vad ni pratar om? VIP-biljetter? ^^ Ja, vad menar ni? VIP-biljetter till vad? Nyfiken 31 maj, 2012 19:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av childhoodlight: De har två VIP-pack, den ena kostar 2500 och den andra kostar lite mindre :-) WHat?? Kan ni förklara vad ni pratar om? VIP-biljetter? ^^ Ja, vad menar ni? VIP-biljetter till vad? Nyfiken En One Direction konsert...? Vi är ju inne på One Direction tråden haha :-D
31 maj, 2012 19:56 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av childhoodlight: De har två VIP-pack, den ena kostar 2500 och den andra kostar lite mindre :-) WHat?? Kan ni förklara vad ni pratar om? VIP-biljetter? ^^ Ja, vad menar ni? VIP-biljetter till vad? Nyfiken En One Direction konsert...? Vi är ju inne på One Direction tråden haha :-D Juste,, hahaha glömde att det här var 1D-tråden XD 31 maj, 2012 19:59 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av childhoodlight: De har två VIP-pack, den ena kostar 2500 och den andra kostar lite mindre :-) ÅHH måste ha! Känner mig efter at the moment men har aldrig haft VIP-pack haha, men vad brukar man få i det? Bästa platserna eller? ![]()
31 maj, 2012 20:00 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
31 maj, 2012 21:06 |
|
Optic
Elev |
childhoodlight: VIP-biljetter till vilken konsert? De har väl inte bestämt någon i Sverige än?
1 jun, 2012 14:12 |
|
Rowena
Elev |
Jag har gillat dem i ett halvår men jag fangirlar inte längre. Jag har hittat viktigare saker.
Men jag såg dem för tre veckor sen och Niall mötte min blick och såg mig flera gånger Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 1 jun, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rowena: Jag har gillat dem i ett halvår men jag fangirlar inte längre. Jag har hittat viktigare saker. Men jag såg dem för tre veckor sen och Niall mötte min blick och såg mig flera gånger Aww... Jag skulle åxå vilja se dem! 1 jun, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen