@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: för att de kan vara snygga Varför sitter jag och tittar på giftemålsringar när jag inte ens vill gifta mig? xD True dat! Synd att alla fina smycken alltid ska vara så dyra 28 maj, 2012 01:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja jag vet :O helt sjukt vad dyrt det är! Jag blir så besviken varje gång jag går in i en butik och hittar ett smycke jag vill ha och ser hur dyrt det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: för att de kan vara snygga Varför sitter jag och tittar på giftemålsringar när jag inte ens vill gifta mig? xD True dat! Synd att alla fina smycken alltid ska vara så dyra ![]()
28 maj, 2012 01:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet :O helt sjukt vad dyrt det är! Jag blir så besviken varje gång jag går in i en butik och hittar ett smycke jag vill ha och ser hur dyrt det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: för att de kan vara snygga Varför sitter jag och tittar på giftemålsringar när jag inte ens vill gifta mig? xD True dat! Synd att alla fina smycken alltid ska vara så dyra Exakt ;O Internet handling ska man ju inte ens försöka med. Var runt o glodde och hittade ett armband jag verkligen tyckte om. Priset? 10.000 kr. Helt överkomligt.. eller? ._. 28 maj, 2012 01:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror folk gör det för att jävlas med än :sSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet :O helt sjukt vad dyrt det är! Jag blir så besviken varje gång jag går in i en butik och hittar ett smycke jag vill ha och ser hur dyrt det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: för att de kan vara snygga Varför sitter jag och tittar på giftemålsringar när jag inte ens vill gifta mig? xD True dat! Synd att alla fina smycken alltid ska vara så dyra Exakt ;O Internet handling ska man ju inte ens försöka med. Var runt o glodde och hittade ett armband jag verkligen tyckte om. Priset? 10.000 kr. Helt överkomligt.. eller? ._. Nej internet handling är svin dyrt och det är inte säkert man får varorna heller :s O jag vet när jag var i England och vi kollade på smycken visade de ringar som bara kostade 10 000 £ ja för det har man ju säkert på sig :s ![]()
28 maj, 2012 01:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag tror folk gör det för att jävlas med än :sSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet :O helt sjukt vad dyrt det är! Jag blir så besviken varje gång jag går in i en butik och hittar ett smycke jag vill ha och ser hur dyrt det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: för att de kan vara snygga Varför sitter jag och tittar på giftemålsringar när jag inte ens vill gifta mig? xD True dat! Synd att alla fina smycken alltid ska vara så dyra Exakt ;O Internet handling ska man ju inte ens försöka med. Var runt o glodde och hittade ett armband jag verkligen tyckte om. Priset? 10.000 kr. Helt överkomligt.. eller? ._. Nej internet handling är svin dyrt och det är inte säkert man får varorna heller :s O jag vet när jag var i England och vi kollade på smycken visade de ringar som bara kostade 10 000 £ ja för det har man ju säkert på sig :s Pts! Fickpengar, så mycket lägger jag varje dag på glass! D: Suck x) Nä.. Finns säkert människor som kan lägga sådär mkt på smycken men jag är inte en av dom Sussa nu. Gonatt 28 maj, 2012 01:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha ja men självklart lägger man de pengarna på glass Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag tror folk gör det för att jävlas med än :sSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet :O helt sjukt vad dyrt det är! Jag blir så besviken varje gång jag går in i en butik och hittar ett smycke jag vill ha och ser hur dyrt det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: för att de kan vara snygga Varför sitter jag och tittar på giftemålsringar när jag inte ens vill gifta mig? xD True dat! Synd att alla fina smycken alltid ska vara så dyra Exakt ;O Internet handling ska man ju inte ens försöka med. Var runt o glodde och hittade ett armband jag verkligen tyckte om. Priset? 10.000 kr. Helt överkomligt.. eller? ._. Nej internet handling är svin dyrt och det är inte säkert man får varorna heller :s O jag vet när jag var i England och vi kollade på smycken visade de ringar som bara kostade 10 000 £ ja för det har man ju säkert på sig :s Pts! Fickpengar, så mycket lägger jag varje dag på glass! D: Suck x) Nä.. Finns säkert människor som kan lägga sådär mkt på smycken men jag är inte en av dom Sussa nu. Gonatt Haha ja det för nog det konstigt nog xD Okej ![]()
28 maj, 2012 01:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
MEEEEEEEN.
en tjej i min klass som är från Ghana i Afrika (det har ingen betydelse ville bara säga det) har ordnat ett födelsedagskalas som är FEM TIMMAR LÅNGT. och det är IMORGON. på en TISDAG. och så har hon bjudit alla tjejer i klassen... Och jag skulle egentligen inte alls ha tid, jag måste plugga osv... men nej, jag måste gå för att min mamma är rädd för att ingen går. Jag har ingen orsak att gå då jag inte ens är så sams med den tjejen. D: speech! 28 maj, 2012 05:56 |
|
Borttagen
|
GOOOOODMORGON SVERIGE!
Visste ni att alla heter Glenn i Gö-öteborg? 28 maj, 2012 07:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
28 maj, 2012 07:28 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Vad duktig du är, Glenn!
28 maj, 2012 07:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen