@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: är det drf folk kallar mig Glenn jämt FÖR ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG! precis.. FÖR ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG! X'P 27 maj, 2012 21:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: då förstår jag xD då skall jag börja vara artig och svara dem xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: är det drf folk kallar mig Glenn jämt FÖR ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG! precis.. FÖR ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG! X'P ![]()
27 maj, 2012 21:19 |
|
Knizzlare
Elev |
27 maj, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Jag vill flytta till Göteborg så jag kan heta Glenn..
27 maj, 2012 21:19 |
|
scarhead
Lärare |
27 maj, 2012 21:20 |
|
Knizzlare
Elev |
27 maj, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
27 maj, 2012 21:22 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Behöver deltagare till mitt The 64th annual Mugglis Games.
27 maj, 2012 21:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: FÖR ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG OCH SHIT VA GOTT DET ÄR MED ÖÖÖÖÖÖÖÖÖL! Förlåt om jag sitter och skriver citat från reklamfilmer men jag kan inte sluta eftersom ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG! VAD HETER ALLA I STHLM DÅ? speech! 27 maj, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
GUYS! SÄCKPIPE-KILLEN HETER ZACH! (tror jag XD)
FATTAR NI HUR AWESOME DET ÄR? 27 maj, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen