Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag måste sluta tugga på mina naglar.
Inte tänka på min pojkvän Max fast. INTE TÄNK PÅ MAX ALLS!!! 4 maj, 2012 19:45 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jippi... fredag. Hemma, mina kompisar är hon varandra, imorgon ska de på partykalas UTAN mig. bläääääääääääääääääää! snyft Om dom inte bjuder dig på kalas, är dom inte värda att vara med. Fattar inte dom att du är en helt fantastisk vän och underbar människa, är de inte värda att vara vän med ♥
Tumblr.
4 maj, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Det här är inte riktat till nån på den här sajten så ingen behöver ta åt sig men jag fattar inte varför tonåringar (speciellt i högstadiet) ofta ska vara så jäkla elaka mot varandra. What's the point? Vad får dom ut av det? I don't get it. Är glad att den åldern är bakom mig..
4 maj, 2012 20:07 |
|
lillamymin
Elev |
linnvendela: Ensam blir du aldrig, aldrig, aldrig aldrig. Vi finns många här, och även fast det känns så, och då i verkliga livet, så har du många vänner kvar som finns nära dig där hemma. Du måste bara se dem lite tydligare. Klaga på du, det känns oftast bättre när man fått ur sig mycket av allt som är skit. Jag tycker inte det är speciellt schyst av dina vänner att agera på det viset,, du behöver dem lika mycket som han. Men vad jag tycker är att du ska försöka prata lite med dina vänner. Inte men honom, utan bara med dina vänner. Inte försöka få dem ur hans sida, utan bara visa att du är deras vän och att du behöver dem också.
Valmo: Men nej så synd. Det är verkligen hemskt när man blir lämnad utanför på det viset, inte alls trevligt gjort av dina kompisar. Är det verkligen kompisar som gör på det viset? Jag tycker verkligen att du har all anledning att vara sur. Men kan du inte prata med dem? Säga att du också vill vara med? Ta ett steg fram, sitt inte bara hemma. Våga göra någonting åt det du också. Även om man vill att kompisarna ska se, så är det inte alltid de gör det. Då får man helt enkelt visa dem. Säg det, våga göra det. Ingen ska behöva vara ensam, och det är du inte heller. Men ingen ska behöva känna sig ensam. LucyMalfoy: Jag tror klassresan blir bra. Om du gör det bästa av det, så blir det bättre än vad man tror. Bidra lite själv till stämningen, så tror jag att det kommer bli helkul. Jag visst måste du sluta, men vet du vad. Bestäm dig för det, och gör det. Det är svårt ibland, ibland är det lättare. Men det blir inte bättre av att man bara sitter och inte gör någonting. Hata inte dig själv, det finns det ingen anledning till. Du är perfekt precis som du är, glöm inte det. Kate Malfoy: Vi har alla dåliga vanor, men det finns värre saker än att tugga på naglarna. Försök att sluta, och vill du verkligen, finns det olika lack man kan sätta på så att man slutar. Annars är det bara att sätta sig på händerna när man känner att man vill sluta bita. Vill du inte tänka, så tänk inte. Eller försök i alla fall att inte tänka. Egentligen är det väl inget fel med att tänka på det? Men om du inte vill, så gör det inte. ProphecyBat: Många tonåringar, faktiskt de flesta, är stressade, eller har någon problematik i sitt liv, eller är helt enkelt inte nöjda med sig själv. Ett sätt (dåligt) att lösa sin inre konflikt är att ta ut den på andra, Man höjer sitt eget självförtroende genom att sänka andra. Sorgligt nog, funkar det väldigt bra. Och gör en det, så gör alla det. Egentligen får man inte ut någonting vettigt av det. Men vi har alla ett behov av att kännas oss bättre över oss själva. Det är hemskt, och förfärligt att det ska pågå på det sättet, men jag tror själv inte att det finn så mycket att göra åt saken. Mycket av elakheten är faktiskt väldigt omedveten. Och fast än vi inte tänker på det, har vi mycket åsikter om andra människor. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 4 maj, 2012 20:49 |
|
Optic
Elev |
Handlar om vikt så spoilar.
Spoiler: Tryck här för att visa! 4 maj, 2012 21:12 |
|
Somnium
Elev |
Optic
Gumman, tänk inte sådär. Du är jätte söt, och det är inget fel alls på din kropp. Hamna inte i den där fällan, det är inte värt det. Be om hjälp innan du sjunker djupare ner i den där skiten. Kram♥ ______________________________________ Now, I need to skriva av mig lite. Sätter inom spoiler då det kanske kan vara triggande. Spoiler: Tryck här för att visa! http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 maj, 2012 21:56 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Somnium: Optic Gumman, tänk inte sådär. Du är jätte söt, och det är inget fel alls på din kropp. Hamna inte i den där fällan, det är inte värt det. Be om hjälp innan du sjunker djupare ner i den där skiten. Kram♥ ______________________________________ Now, I need to skriva av mig lite. Sätter inom spoiler då det kanske kan vara triggande. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är världens bästa ♥ Kram ♥ Du är så himla duktig som försöker sluta, du är så stark och du kommer klara det här! ♥ Har inte BUP tystnadsplikt? Kommer de berätta för dina föräldrar vad du säger? ♥ 4 maj, 2012 22:10 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Somnium: Optic Gumman, tänk inte sådär. Du är jätte söt, och det är inget fel alls på din kropp. Hamna inte i den där fällan, det är inte värt det. Be om hjälp innan du sjunker djupare ner i den där skiten. Kram♥ ______________________________________ Now, I need to skriva av mig lite. Sätter inom spoiler då det kanske kan vara triggande. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är världens bästa ♥ Kram ♥ Du är så himla duktig som försöker sluta, du är så stark och du kommer klara det här! ♥ Har inte BUP tystnadsplikt? Kommer de berätta för dina föräldrar vad du säger? ♥ Du är världens bästa annars♥ Jodå, dom har tystnadsplikt, men inte när det gäller självskadebeteende/självmordstankar, då måste dom typ berätta för föräldrarna. Fast sedan, så som jag uppfattat det med den information jag har fått, kan man också komma överens med sin behandlare över hur mycket och exakt vad man ska berätta för föräldrarna. Jag ska dit på tisdag, så jag ska fråga lite försiktigt då ifall föräldrarna verkligen måste få veta allt om mitt självskadebeteende. ♥ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 maj, 2012 22:14 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Somnium: Skrivet av Optic: Skrivet av Somnium: Optic Gumman, tänk inte sådär. Du är jätte söt, och det är inget fel alls på din kropp. Hamna inte i den där fällan, det är inte värt det. Be om hjälp innan du sjunker djupare ner i den där skiten. Kram♥ ______________________________________ Now, I need to skriva av mig lite. Sätter inom spoiler då det kanske kan vara triggande. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är världens bästa ♥ Kram ♥ Du är så himla duktig som försöker sluta, du är så stark och du kommer klara det här! ♥ Har inte BUP tystnadsplikt? Kommer de berätta för dina föräldrar vad du säger? ♥ Du är världens bästa annars♥ Jodå, dom har tystnadsplikt, men inte när det gäller självskadebeteende/självmordstankar, då måste dom typ berätta för föräldrarna. Fast sedan, så som jag uppfattat det med den information jag har fått, kan man också komma överens med sin behandlare över hur mycket och exakt vad man ska berätta för föräldrarna. Jag ska dit på tisdag, så jag ska fråga lite försiktigt då ifall föräldrarna verkligen måste få veta allt om mitt självskadebeteende. ♥ Aha okej, då förstår jag men hoppas verkligen det löser sig med allt. Världens bästa är du ♥ 4 maj, 2012 22:16 |
|
Whya
Elev |
4 maj, 2012 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen