vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Väntar på att sista lektionen ska börja och tar det lugnt, riktigt gött faktiskt.
3 okt, 2011 14:33 |
|
Elley
Elev |
3 okt, 2011 14:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
3 okt, 2011 14:42 |
|
Elley
Elev |
^
För att de som kallar sig mina vänner inte ens kan försöka förstå hur jag mår nu och varför jag klagar och är tjurig på allt.
http://nouw.com/ellenfelixson/
3 okt, 2011 14:43 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Elley: Jag kan försöka förstå, muggleposta?^ För att de som kallar sig mina vänner inte ens kan försöka förstå hur jag mår nu och varför jag klagar och är tjurig på allt.
3 okt, 2011 14:55 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Dricker te, med honing
3 okt, 2011 15:46 |
|
MissMolly
Elev |
är på biblan
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 3 okt, 2011 15:47 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Är med Ingrid
Hon har snott mammas dator och sitter nu här bredvid mig och är också inloggad på mugglis
3 okt, 2011 15:49 |
|
MissMolly
Elev |
är med den som har skapat tråden x3
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 3 okt, 2011 15:50 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Väntar på att ytterligare en kop te ska svalna.
3 okt, 2011 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen