UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: "Vilken är din favorit julmust?" Ingen. Jag hatar julmust! SAME!! Julmust är så sjukt äckligt!!!! Jag har aldrig druckit julmust då jag typ inte kan dricka kolsyrat. x3 Har aldrig druckit cola eller något sådant heller. Förstår inte hur folk kan dricka det?? Det går ju inte att svälja!! Jag gillar inte peppakakor. Gillar självaste degen dock. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 nov, 2016 14:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: "Vilken är din favorit julmust?" Ingen. Jag hatar julmust! SAME!! Julmust är så sjukt äckligt!!!! Jag har aldrig druckit julmust då jag typ inte kan dricka kolsyrat. x3 Har aldrig druckit cola eller något sådant heller. Förstår inte hur folk kan dricka det?? Det går ju inte att svälja!! Jag gillar inte peppakakor. Gillar självaste degen dock. xD Oh ja, pepparkaksdeg borde nästan bli olagligt att grädda x) 25 nov, 2016 15:03 |
|
LynnTonks
Elev |
HATAR shadowhunters tv serien, ugh den är så cheesy och Jace känns inte alls som jace och clary och magnus är så svaga? Hatar att instituet typ är tekniskt och att det är hur lätt som helst att döda demoner?! Den är inte alls accurate jag blev så besviken.
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
25 nov, 2016 15:35 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av LynnTonks: HATAR shadowhunters tv serien, ugh den är så cheesy och Jace känns inte alls som jace och clary och magnus är så svaga? Hatar att instituet typ är tekniskt och att det är hur lätt som helst att döda demoner?! Den är inte alls accurate jag blev så besviken. Jag vet! Varför gillar alla den så mycket? Den är ju inte ens särskilt bra skriven.
25 nov, 2016 16:36 |
|
LynnTonks
Elev |
Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av LynnTonks: HATAR shadowhunters tv serien, ugh den är så cheesy och Jace känns inte alls som jace och clary och magnus är så svaga? Hatar att instituet typ är tekniskt och att det är hur lätt som helst att döda demoner?! Den är inte alls accurate jag blev så besviken. Jag vet! Varför gillar alla den så mycket? Den är ju inte ens särskilt bra skriven. Nej ellerhur! Manuset är asdåligt och det är bara cringe när jace försöker vara rolig
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
25 nov, 2016 17:43 |
|
Borttagen
|
Pepparkakor är blä :c Gillar knappt julmust heller, eller skumtomtar. Och inte prinskorvar eller julskinka heller när jag åt det. Sill och brysselkål däremot gillade jag, haha...
25 nov, 2016 18:29 |
|
Borttagen
|
Jag tycker ärligt talat inte att filmen Mio min Mio är så dålig som alla säger
25 nov, 2016 19:14 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LynnTonks: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av LynnTonks: HATAR shadowhunters tv serien, ugh den är så cheesy och Jace känns inte alls som jace och clary och magnus är så svaga? Hatar att instituet typ är tekniskt och att det är hur lätt som helst att döda demoner?! Den är inte alls accurate jag blev så besviken. Jag vet! Varför gillar alla den så mycket? Den är ju inte ens särskilt bra skriven. Nej ellerhur! Manuset är asdåligt och det är bara cringe när jace försöker vara rolig Såg första avsnittet. Den är hemsk. Och den där jävla grejen om att demoner gillar blondiner. Patetiskt. Och Izzy var typ fett konstig. Och så ville ju Clarys mamma att hon skulle ha en stele...? I och med det så gav jag helt upp om den. Varför stava rätt när man kan stava fel? 26 nov, 2016 17:15 |
|
Borttagen
|
FÖRST IMORGON ÄR DET JULETID, INTE FÖRR!
26 nov, 2016 18:34 |
|
Dixie_Milla01
Elev |
28 nov, 2016 09:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen