One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
31 maj, 2012 18:10 |
|
Kedjebrev
Elev |
31 maj, 2012 18:21 |
|
J00KERN
Elev |
31 maj, 2012 19:16 |
|
childhoodlight
Elev |
Har inte heller beställt DVDn. Den kommer säkert hamna uppe på Youtube, så då kan jag istället kolla där, haha! Behöver spara till VIP-biljetten jag ska skaffa när de kommer hit :>
31 maj, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
31 maj, 2012 19:20 |
|
si_tonks
Elev |
Det är är det roligaste som har hänt i den här fandomen på länge, HAHA x)
Jag tittar inte ens på DVD'n (Even though I have it heere, woop woop) men det är roligare att bara vara inne på tumblr x) ![]()
31 maj, 2012 19:23 |
|
childhoodlight
Elev |
31 maj, 2012 19:27 |
|
IamAK
Elev |
twitter är helt spammat nu, haha. kollar inte på dvdn, ville typ men jag kom hem för sent... aja. har som sagt redan sett den.
31 maj, 2012 19:30 |
|
J00KERN
Elev |
31 maj, 2012 19:33 |
|
childhoodlight
Elev |
De har två VIP-pack, den ena kostar 2500 och den andra kostar lite mindre :-)
31 maj, 2012 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen