Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha klart :=)
7 apr, 2012 10:23 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min lärare tror att jag har anorexi.. Hon berättade för mig om konsekvenserna av att inte äta, under en SO lektion, där jag frågade henne om schamanen under Jägarnas tid. o__o Min kompis hävdar att jag har anorexia eftersom jag blev magsjuk av att jag glömde att äta X'D Satt nämligen vid mugglis hela den dagen ^.^ . .
7 apr, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte om jag är bi. Kanske, får ta det som det kommer.
9 apr, 2012 00:11 |
|
AlexZz
Elev |
^ Det är inget fel med att vara (ett) bi ^.^ (Förlåt mig men jag menar väl.) Min syster var det förut. Jag TROR jag är det X'D 'm f*kin sick.
. .
9 apr, 2012 00:14 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om jag är bi. Kanske, får ta det som det kommer. Jag är bi och det är inget fel med det ^^ Jaha. 9 apr, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om jag är bi. Kanske, får ta det som det kommer. Jag är bi och det är inget fel med det ^^ Jag är bara rädd att om jag är det så kommer ingen tycka om mig. 9 apr, 2012 17:35 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om jag är bi. Kanske, får ta det som det kommer. Jag är bi och det är inget fel med det ^^ Jag är bara rädd att om jag är det så kommer ingen tycka om mig. You know. Att vara bi är inget fel med. Det betyder bara att du tycker om båda könen. Inget mer egentligen. Och om du är det och folk inte gillar dig för det är dom korkade och är idiotiska. . .
9 apr, 2012 17:38 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om jag är bi. Kanske, får ta det som det kommer. Jag är bi och det är inget fel med det ^^ Jag är bara rädd att om jag är det så kommer ingen tycka om mig. Varför skulle folk tycka mindre om dig för att du har en annan sxuell läggning? Jaha. 9 apr, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om jag är bi. Kanske, får ta det som det kommer. Jag är bi och det är inget fel med det ^^ Jag är bara rädd att om jag är det så kommer ingen tycka om mig. Varför skulle folk tycka mindre om dig för att du har en annan sxuell läggning? För att folk är korkade. Se bara på kommentarer i youtube. 9 apr, 2012 17:40 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om jag är bi. Kanske, får ta det som det kommer. Jag är bi och det är inget fel med det ^^ Jag är bara rädd att om jag är det så kommer ingen tycka om mig. Varför skulle folk tycka mindre om dig för att du har en annan sxuell läggning? För att folk är korkade. Se bara på kommentarer i youtube. Bry dig inte om dem. De är idioter. Jaha. 9 apr, 2012 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen