Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
28 okt, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: OKEJ MEN MARIO VI ÅKER TUGÄDÖRR; JAG VET INTE VART DEN DÄR KAWAII GREJEN ÄR!!!Ja, och sen kan vi fika ^^ Cx 28 okt, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Never :ESkrivet av Borttagen: Om du köper en till mig Skrivet av Miss_Green: BARA om någon köper en alpacka till mig Kan vi inte gå till Kawaii Shop? c: 28 okt, 2013 20:07 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Never :E Skrivet av Borttagen: Om du köper en till mig Skrivet av Miss_Green: BARA om någon köper en alpacka till mig Kan vi inte gå till Kawaii Shop? c: ;; ![]()
28 okt, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Meh jag hatar kawaii och sånt x(
28 okt, 2013 20:08 |
|
Miss_Green
Elev |
28 okt, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
Alla dumma >
28 okt, 2013 20:11 |
|
Miss_Green
Elev |
28 okt, 2013 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Men alla vill ju det typ Pop corn - alltså jag skoja ju när jag sa det x) 28 okt, 2013 20:18 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Men alla vill ju det typ Pop corn - alltså jag skoja ju när jag sa det x) Haha x) Men vilka vill det? ;; ![]()
28 okt, 2013 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen