UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jackii
Elev |
Jag tycker inte om smaken av mer. Eller saft.
Jag avskyr alla små pojkband som blir kända pga utseendet. Jag tycker Gareth P. Jones slut i böcker är HEMSKA. Jag tycker att chex låter mycket bättre än kex. Sen det värsta är när någon skriver 'dom' NEJ. Usch. 24 nov, 2016 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Agnate: Skrivet av Tonks/Luna: I min klass kallar vi hundfiltret 'hoe-filtret'.. Skrivet av Borttagen: jag typ hatar dom mest använda snapchatfiltrena. speciellt hundöronen och det där gula som alla använder. ursäkta ordet men det ser så "fjortis" likt ut Hatar snapchat, allmänt. Fast har det. Heh. Men ingen i min klass har mig. Såå... Och så tycker jag att de flästa ser lite eller väldigt hjärndöda ut på selfies. Speciellt när de försöker se snygga ut. Mmm, vad trevligt med lite kvinnohat och slutshameing! 24 nov, 2016 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Vilken är din favorit julmust?" Ingen. Jag hatar julmust! Finns det olika mustar?.. : 24 nov, 2016 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Vilken är din favorit julmust?" Ingen. Jag hatar julmust! Finns det olika mustar?.. : Ja fast det enda märket jag vet är "Apotek-Arne"(okej, apotekarnes) som jag lärde mig från Clara Henry 24 nov, 2016 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Vilken är din favorit julmust?" Ingen. Jag hatar julmust! Finns det olika mustar?.. : Ja fast det enda märket jag vet är "Apotek-Arne"(okej, apotekarnes) som jag lärde mig från Clara Henry Same, and so did I x) 24 nov, 2016 18:13 |
|
rosa m
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Agnate: Skrivet av Tonks/Luna: I min klass kallar vi hundfiltret 'hoe-filtret'.. Skrivet av Borttagen: jag typ hatar dom mest använda snapchatfiltrena. speciellt hundöronen och det där gula som alla använder. ursäkta ordet men det ser så "fjortis" likt ut Hatar snapchat, allmänt. Fast har det. Heh. Men ingen i min klass har mig. Såå... Och så tycker jag att de flästa ser lite eller väldigt hjärndöda ut på selfies. Speciellt när de försöker se snygga ut. Mmm, vad trevligt med lite kvinnohat och slutshameing! !!! honestly låt folk ta selfies hur de vill !!! "hoefiltret" känns ju fett misogynt o onödigt
24 nov, 2016 18:23 |
|
Borttagen
|
När folk måste välja mellan om de var tvungna att vara blinda eller döva, så säger nästan alla döva. Men ärligt talat vet jag inte om jag skulle överleva utan musik.
25 nov, 2016 00:25 |
|
Fellrendión
Elev |
25 nov, 2016 06:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: "Vilken är din favorit julmust?" Ingen. Jag hatar julmust! SAME!! Julmust är så sjukt äckligt!!!! 25 nov, 2016 10:46 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: vad är ni för människor Skrivet av Borttagen: "Vilken är din favorit julmust?" Ingen. Jag hatar julmust! SAME!! Julmust är så sjukt äckligt!!!! 25 nov, 2016 14:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen