@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LauraTree: det funkar ett tag och sen bara är det som om de kmr in älvor och förstör allt under natten xDSkrivet av Cara Riddle: Vrf kan jag itne bara hålla rummet städat xD haha Samma här, jag tänker alltid att jag ska försöka lägga undan allt men ändå ser det ut som värsta bombnedslaget ![]()
27 maj, 2012 10:11 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LauraTree: det funkar ett tag och sen bara är det som om de kmr in älvor och förstör allt under natten xD Skrivet av Cara Riddle: Vrf kan jag itne bara hålla rummet städat xD haha Samma här, jag tänker alltid att jag ska försöka lägga undan allt men ändå ser det ut som värsta bombnedslaget Exakt, fattar inte hur det går till! xD 27 maj, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
Ew Justin Bieber kallade sin egna mamma för milf. Ew.
27 maj, 2012 10:12 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Katla: Skrivet av Solkatten: Vi ska också äta tårta, men jag tycker tårta är urkMors dag idag, eheheh. :$ Mamma & pappa är hos farmor just nu. Sedan när de kommer hem kommer mormor och vi ska äta jordgubbstårta. lol enda levande personen som hatar tårta Tårta är gott. jag hatar all tårta lol Inte glasstårta dock, det är ju bara glass Cx ♏︎ 27 maj, 2012 10:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LauraTree: det måste vara något mysko med det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LauraTree: det funkar ett tag och sen bara är det som om de kmr in älvor och förstör allt under natten xD Skrivet av Cara Riddle: Vrf kan jag itne bara hålla rummet städat xD haha Samma här, jag tänker alltid att jag ska försöka lägga undan allt men ändå ser det ut som värsta bombnedslaget Exakt, fattar inte hur det går till! xD ![]()
27 maj, 2012 10:16 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LauraTree: det måste vara något mysko med det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LauraTree: det funkar ett tag och sen bara är det som om de kmr in älvor och förstör allt under natten xD Skrivet av Cara Riddle: Vrf kan jag itne bara hålla rummet städat xD haha Samma här, jag tänker alltid att jag ska försöka lägga undan allt men ändå ser det ut som värsta bombnedslaget Exakt, fattar inte hur det går till! xD Haha, i mitt med 27 maj, 2012 10:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LauraTree: det måste ju vara nått sånt xD de är ju itne så att jag själv stökar ner Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LauraTree: det måste vara något mysko med det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LauraTree: det funkar ett tag och sen bara är det som om de kmr in älvor och förstör allt under natten xD Skrivet av Cara Riddle: Vrf kan jag itne bara hålla rummet städat xD haha Samma här, jag tänker alltid att jag ska försöka lägga undan allt men ändå ser det ut som värsta bombnedslaget Exakt, fattar inte hur det går till! xD Haha, i mitt med ![]()
27 maj, 2012 10:22 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hoppas verkligen jag kan gå på Eurovision Song Contest 2013.
Det hade varit underbart men också rätt dyrt, I think. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 10:23 |
|
Caius
Elev |
HAHAHAHA, gud, jag dör. XDDDDD
"Write the names of your favorite characters in the blanks. Don't go any further until you do! 1. Break 2. Deidara 3. Ulquiorra 4. L 5. Tobi 6. Hidan 7. Kakuzu 8. Zetsu ------- 1. Draw (1.) Break saying something unexpected to (8.) Zetsu. ----- 2. Show us (2.) Deidara giving (3.) Ulquiorra a piggy-back ride. ----- 3. Let's see (7.) Kakuzu grabbing one of (4.) L's body parts. ----- 4. Draw (5.) Tobi, (6.) Hidan and (1.) Break enjoying a group activity. ---- 5. Make (2.) Deidara and (8.) Zetsu make-out. ---- 6. What would (3.) Ulquiorra and (7.) Kakuzu look like after a long make-out session? ---- 7. Let's see (5.) Tobi attempting to draw (4.) L. ---- 8. Swap (1.) Break and (3.) Ulquiorra's clothing, hair-style, etc. ---- 9. Show (2.) Deidara doing something to (6.) Hidan. ---- 10. Draw (4.) L with your other hand." Vissa av dem blev sjukt lyckade och andra verkar vara sjukt kul att göra. XDDDD Hahahahha, åh vad sött att rita Tobi när han ritar av L. :'DDDDDD Hahaha, lätt att jag ska fortsätta på den där när jag har tråkigt. ♥ Yay liksom, bästa tidsfördrivet ever. Synd bara att inte ens hälften av mina favoriter fick vara med. D: Aja, de på delad första plats kom med i alla fall. Och jag får väl göra denna flera gånger om alla ska vara med. (; [länk till detta något som jag hittade igår kväll] Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 27 maj, 2012 10:25 |
|
Solkatten
Elev |
^ Fattar inte :s xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 10:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen