@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
27 maj, 2012 09:34 |
|
Pixie
Elev |
27 maj, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Undrar vad som e på gång o hända nu... Dåliga omen hopar sig
27 maj, 2012 09:54 |
|
Solkatten
Elev |
Två dagar i skolan nästa vecka.
~ Nej, ESC 2013 kommer äga rum senare nästa år ._. Den 18 maj är den stora finalen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 09:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
27 maj, 2012 10:02 |
|
Borttagen
|
JAG E SÅ TRÖÖÖTT!
27 maj, 2012 10:08 |
|
Solkatten
Elev |
Mors dag idag, eheheh. :$
Mamma & pappa är hos farmor just nu. Sedan när de kommer hem kommer mormor och vi ska äta jordgubbstårta. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 10:08 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vi ska också äta tårta, men jag tycker tårta är urkMors dag idag, eheheh. :$ Mamma & pappa är hos farmor just nu. Sedan när de kommer hem kommer mormor och vi ska äta jordgubbstårta. lol enda levande personen som hatar tårta ♏︎ 27 maj, 2012 10:09 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Vrf kan jag itne bara hålla rummet städat xD haha Samma här, jag tänker alltid att jag ska försöka lägga undan allt men ändå ser det ut som värsta bombnedslaget 27 maj, 2012 10:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Solkatten: Vi ska också äta tårta, men jag tycker tårta är urkMors dag idag, eheheh. :$ Mamma & pappa är hos farmor just nu. Sedan när de kommer hem kommer mormor och vi ska äta jordgubbstårta. lol enda levande personen som hatar tårta Tårta är gott. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 10:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen