@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
27 maj, 2012 09:11 |
|
Solkatten
Elev |
Ehm ... , det verkar vara något skumt med mitt inlägg. XD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 09:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
27 maj, 2012 09:17 |
|
Borttagen
|
SÅ JEFLA ONT I TÄNDERNA ATT JAG TROR JAG DÖR </3
27 maj, 2012 09:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad har du lyckats med nu?? tandställnig?? SÅ JEFLA ONT I TÄNDERNA ATT JAG TROR JAG DÖR </3 ![]()
27 maj, 2012 09:19 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: SÅ JEFLA ONT I TÄNDERNA ATT JAG TROR JAG DÖR </3 OH MY GOD ska vi bilda en klubb?
27 maj, 2012 09:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: vad har du lyckats med nu?? tandställnig?? SÅ JEFLA ONT I TÄNDERNA ATT JAG TROR JAG DÖR </3 Tandställning, tanden som sitter längst bak i själva ställningen på vänster sida ligger typ snett eller något och med snett snackar vi 1-2 mm. Men det gör så himla ont att tugga ändå och så sprids värken till de andra tänderna </3 27 maj, 2012 09:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har inte själv haft tandställningen men min bästis hade och jag visste hur ont hon hade Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: vad har du lyckats med nu?? tandställnig?? SÅ JEFLA ONT I TÄNDERNA ATT JAG TROR JAG DÖR </3 Tandställning, tanden som sitter längst bak i själva ställningen på vänster sida ligger typ snett eller något och med snett snackar vi 1-2 mm. Men det gör så himla ont att tugga ändå och så sprids värken till de andra tänderna </3 jag hoppas verkligen det blir bättre ♥ ![]()
27 maj, 2012 09:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: jag har inte själv haft tandställningen men min bästis hade och jag visste hur ont hon hade Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: vad har du lyckats med nu?? tandställnig?? SÅ JEFLA ONT I TÄNDERNA ATT JAG TROR JAG DÖR </3 Tandställning, tanden som sitter längst bak i själva ställningen på vänster sida ligger typ snett eller något och med snett snackar vi 1-2 mm. Men det gör så himla ont att tugga ändå och så sprids värken till de andra tänderna </3 jag hoppas verkligen det blir bättre ♥ Tack! Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: SÅ JEFLA ONT I TÄNDERNA ATT JAG TROR JAG DÖR </3 OH MY GOD ska vi bilda en klubb? Yes please! 27 maj, 2012 09:26 |
|
Kedjebrev
Elev |
27 maj, 2012 09:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen