Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 501 502 503 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lordlollo:
Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag!
Kom ihåg första och enda gången jag sovit hos min pojkvän... Sååå pinsamt de pratar ju isländska hemma och där sitter man och fattar typ inget xD

Men det är bara att genomlida det första sen får man en underbar kväll! ^^
Spoiler:
Tryck här för att visa! (MISSTOLKA INTE)
nejdå jagmisstolkar inte, dock pratar de svenska



Skrivet av Jac:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av Jac:
Skrivet av Lordlollo:
Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag!

Jag tror det kommer gå bra! Vilken tur du har som är kär och har pojkvän! Jag är arken kär eller har en pojk/flickvän (om katter räknas då har jag en flickvän).
ja jag känner mig rätt tursam! Men katter har alltid räknats! [/
Vad bra! Min flickvän heter Mjau! Hon älskar mig och är inte min katt, varje gång jag kommer och hälsar på henne blir hon jätte glad! Du är tursam!
yey! Jag längtar lite nu!

6 apr, 2012 10:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lordlollo:
Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag!
Kom ihåg första och enda gången jag sovit hos min pojkvän... Sååå pinsamt de pratar ju isländska hemma och där sitter man och fattar typ inget xD

Men det är bara att genomlida det första sen får man en underbar kväll! ^^
Spoiler:
Tryck här för att visa! (MISSTOLKA INTE)
nejdå jagmisstolkar inte, dock pratar de svenska



Skrivet av Jac:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av Jac:
Skrivet av Lordlollo:
Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag!

Jag tror det kommer gå bra! Vilken tur du har som är kär och har pojkvän! Jag är arken kär eller har en pojk/flickvän (om katter räknas då har jag en flickvän).
ja jag känner mig rätt tursam! Men katter har alltid räknats! [/
Vad bra! Min flickvän heter Mjau! Hon älskar mig och är inte min katt, varje gång jag kommer och hälsar på henne blir hon jätte glad! Du är tursam!
yey! Jag längtar lite nu!
Jo men var glad för det xD Då kan man iaf föra lite längre konversationer!

6 apr, 2012 10:56

Lordlollo
Elev

Avatar


^ ja, dock har jag aldrig träffat hans föreldrar... Menmen är jag mig själv brukar det gå bra ^^

6 apr, 2012 11:59

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
^ ja, dock har jag aldrig träffat hans föreldrar... Menmen är jag mig själv brukar det gå bra ^^
Det är rätt inställning! Det kommer säker gå jättebra =D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

6 apr, 2012 15:10

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Lordlollo:
^ ja, dock har jag aldrig träffat hans föreldrar... Menmen är jag mig själv brukar det gå bra ^^
Det är rätt inställning! Det kommer säker gå jättebra =D
det gick bra, dock ska jag inte sova där för att det är påsk afton imorgon

6 apr, 2012 22:02

Borttagen

Avatar


Tihi, I need to tell a story to ya gurls.

Min kusin (av den manliga könet) skrev idag på fejjan:
''Alla som säger att kvinnans plats är i köket vet inte att kvinnan ska bli behandlad som en drottning i sovrummet ''

with that disgusting wink face.

och en av hans fula kompisar skrev: ''Man kan fan knulla på köksbordet''
Jag tänker...''bordet''....BORDET.... BORDET
och kusinen skriver: ''kanske det''
MEN JAG HANN SKRIVA SOM SVAR TILL DET!
I wrote...
''THAT IS MAHOGANY''
dom ba: wtf

Jag vet att hemma hos han är köksbordet mahogny (jag tror det iaf)

6 apr, 2012 22:53

Ginnyy
Elev

Avatar


Okej...
I'M LIKE "OMG OM OMG, HE LIKED SOMETHING I POSTED ON FACEBOOK"
Sen är jag helt ifrån mig i typ en minut, sen kommer jag på att det inte betyder någonting alls. Eller?
...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

6 apr, 2012 23:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Okej...
I'M LIKE "OMG OM OMG, HE LIKED SOMETHING I POSTED ON FACEBOOK"
Sen är jag helt ifrån mig i typ en minut, sen kommer jag på att det inte betyder någonting alls. Eller?
...
Haha, kör med en kärleks dryck om jag inte missförstod nu

Fred och George lär ha några! =)

7 apr, 2012 00:38

Borttagen

Avatar


Min lärare tror att jag har anorexi..
Hon berättade för mig om konsekvenserna av att inte äta, under en SO lektion, där jag frågade henne om schamanen under Jägarnas tid. o__o

7 apr, 2012 07:11

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Okej...
I'M LIKE "OMG OM OMG, HE LIKED SOMETHING I POSTED ON FACEBOOK"
Sen är jag helt ifrån mig i typ en minut, sen kommer jag på att det inte betyder någonting alls. Eller?
...
Haha, kör med en kärleks dryck om jag inte missförstod nu

Fred och George lär ha några! =)

Haha jag vill ju inte TVINGA någon att bli kär u nog..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

7 apr, 2012 10:18

1 2 3 ... 501 502 503 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.