Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: nejdå jagmisstolkar inte, dock pratar de svenska Skrivet av Lordlollo: Kom ihåg första och enda gången jag sovit hos min pojkvän... Sååå pinsamt de pratar ju isländska hemma och där sitter man och fattar typ inget xDWaaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag! Men det är bara att genomlida det första sen får man en underbar kväll! ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Jac:
Skrivet av Lordlollo: yey! Jag längtar lite nu! Skrivet av Jac: ja jag känner mig rätt tursam! Men katter har alltid räknats! Skrivet av Lordlollo: Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag! Jag tror det kommer gå bra! Vilken tur du har som är kär och har pojkvän! Jag är arken kär eller har en pojk/flickvän (om katter räknas då har jag en flickvän). Vad bra! Min flickvän heter Mjau! Hon älskar mig och är inte min katt, varje gång jag kommer och hälsar på henne blir hon jätte glad! Du är tursam! ♆ 6 apr, 2012 10:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av Borttagen: nejdå jagmisstolkar inte, dock pratar de svenska Skrivet av Lordlollo: Kom ihåg första och enda gången jag sovit hos min pojkvän... Sååå pinsamt de pratar ju isländska hemma och där sitter man och fattar typ inget xDWaaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag! Men det är bara att genomlida det första sen får man en underbar kväll! ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Jac: Jo men var glad för det xD Då kan man iaf föra lite längre konversationer! Skrivet av Lordlollo: yey! Jag längtar lite nu! Skrivet av Jac: ja jag känner mig rätt tursam! Men katter har alltid räknats! Skrivet av Lordlollo: Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag! Jag tror det kommer gå bra! Vilken tur du har som är kär och har pojkvän! Jag är arken kär eller har en pojk/flickvän (om katter räknas då har jag en flickvän). Vad bra! Min flickvän heter Mjau! Hon älskar mig och är inte min katt, varje gång jag kommer och hälsar på henne blir hon jätte glad! Du är tursam! 6 apr, 2012 10:56 |
|
Lordlollo
Elev |
^ ja, dock har jag aldrig träffat hans föreldrar... Menmen är jag mig själv brukar det gå bra ^^
♆ 6 apr, 2012 11:59 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Det är rätt inställning! ^ ja, dock har jag aldrig träffat hans föreldrar... Menmen är jag mig själv brukar det gå bra ^^
6 apr, 2012 15:10 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: det gick bra, dock ska jag inte sova där för att det är påsk afton imorgon Skrivet av Lordlollo: Det är rätt inställning! ^ ja, dock har jag aldrig träffat hans föreldrar... Menmen är jag mig själv brukar det gå bra ^^ ♆ 6 apr, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Tihi, I need to tell a story to ya gurls.
Min kusin (av den manliga könet) skrev idag på fejjan: ''Alla som säger att kvinnans plats är i köket vet inte att kvinnan ska bli behandlad som en drottning i sovrummet with that disgusting wink face. och en av hans fula kompisar skrev: ''Man kan fan knulla på köksbordet'' Jag tänker...''bordet''....BORDET.... BORDET och kusinen skriver: ''kanske det'' MEN JAG HANN SKRIVA SOM SVAR TILL DET! I wrote... ''THAT IS MAHOGANY'' dom ba: wtf Jag vet att hemma hos han är köksbordet mahogny (jag tror det iaf) 6 apr, 2012 22:53 |
|
Ginnyy
Elev |
Okej...
I'M LIKE "OMG OM OMG, HE LIKED SOMETHING I POSTED ON FACEBOOK" Sen är jag helt ifrån mig i typ en minut, sen kommer jag på att det inte betyder någonting alls. Eller? ...
6 apr, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Haha, kör med en kärleks dryck om jag inte missförstod nu Okej... I'M LIKE "OMG OM OMG, HE LIKED SOMETHING I POSTED ON FACEBOOK" Sen är jag helt ifrån mig i typ en minut, sen kommer jag på att det inte betyder någonting alls. Eller? ... Fred och George lär ha några! =) 7 apr, 2012 00:38 |
|
Borttagen
|
Min lärare tror att jag har anorexi..
Hon berättade för mig om konsekvenserna av att inte äta, under en SO lektion, där jag frågade henne om schamanen under Jägarnas tid. o__o 7 apr, 2012 07:11 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Haha, kör med en kärleks dryck om jag inte missförstod nu Okej... I'M LIKE "OMG OM OMG, HE LIKED SOMETHING I POSTED ON FACEBOOK" Sen är jag helt ifrån mig i typ en minut, sen kommer jag på att det inte betyder någonting alls. Eller? ... Fred och George lär ha några! =) Haha jag vill ju inte TVINGA någon att bli kär u nog..
7 apr, 2012 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen