UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag typ hatar dom mest använda snapchatfiltrena. speciellt hundöronen och det där gula som alla använder. ursäkta ordet men det ser så "fjortis" likt ut Hatar snapchat, allmänt. Fast har det. Heh. Men ingen i min klass har mig. Såå... Och så tycker jag att de flästa ser lite eller väldigt hjärndöda ut på selfies. Speciellt när de försöker se snygga ut. Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 nov, 2016 15:49 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker om min röst ;O
7 nov, 2016 17:02 |
|
Fjalar
Elev |
7 nov, 2016 17:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Frivolt: Jag tycker om min röst ;O !! Bra! Det är inte kul att tycka illa om sin röst. Jag vet! Vissa lixom tycker inte om att lyssna på sig själv när de pratar men jag gillar det x) 7 nov, 2016 17:56 |
|
Borttagen
|
Gillar verkligen inte Alternate Universe-fanfiction 7 nov, 2016 18:12
Detta inlägg ändrades senast 2016-11-11 kl. 06:56
|
|
Borttagen
|
Jag hatar verkligen snö!
10 nov, 2016 18:54 |
|
Froot
Elev |
Jag tycker att Hillary är värre än Trump
10 nov, 2016 21:27 |
|
Borttagen
|
Helgmornar är det värsta jag vet. Jag är en sån som föredrar ensamhet på morgonen och tycker därför det känns lättast på vardagar
12 nov, 2016 09:53 |
|
Agnate
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: I min klass kallar vi hundfiltret 'hoe-filtret'..Skrivet av Borttagen: jag typ hatar dom mest använda snapchatfiltrena. speciellt hundöronen och det där gula som alla använder. ursäkta ordet men det ser så "fjortis" likt ut Hatar snapchat, allmänt. Fast har det. Heh. Men ingen i min klass har mig. Såå... Och så tycker jag att de flästa ser lite eller väldigt hjärndöda ut på selfies. Speciellt när de försöker se snygga ut. ![]()
12 nov, 2016 22:03 |
|
Borttagen
|
"Vilken är din favorit julmust?"
Ingen. Jag hatar julmust! 24 nov, 2016 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen