@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Söker Kingsley, Ludo, J.K Rowling, Agrippa och drakblod för 1-70g (det beror på hur mycket det är) jag har kingsley, jk, bagman och cornelius agrippa! Intresserad? Jag vill dock ha mer för bagman och kingsleykorten eftersom att jag har färre av dem! =) - just like themarauder 4 apr, 2012 09:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Söker Kingsley, Ludo, J.K Rowling, Agrippa och drakblod för 1-70g (det beror på hur mycket det är) jag har kingsley, jk, bagman och cornelius agrippa! Intresserad? Jag vill dock ha mer för bagman och kingsleykorten eftersom att jag har färre av dem! Hur mycket kosat Kingsley och Ludo då? per styck? 4 apr, 2012 09:37 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Söker Kingsley, Ludo, J.K Rowling, Agrippa och drakblod för 1-70g (det beror på hur mycket det är) jag har kingsley, jk, bagman och cornelius agrippa! Intresserad? Jag vill dock ha mer för bagman och kingsleykorten eftersom att jag har färre av dem! Hur mycket kosat Kingsley och Ludo då? per styck? Vad sägs som att de kostar 10 g st? Och så får du agrippa o jk för 5g? Dvs att sammanlagda summan skulle bli 25. =) - just like themarauder 4 apr, 2012 09:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Söker Kingsley, Ludo, J.K Rowling, Agrippa och drakblod för 1-70g (det beror på hur mycket det är) jag har kingsley, jk, bagman och cornelius agrippa! Intresserad? Jag vill dock ha mer för bagman och kingsleykorten eftersom att jag har färre av dem! Hur mycket kosat Kingsley och Ludo då? per styck? Vad sägs som att de kostar 10 g st? Och så får du agrippa o jk för 5g? Dvs att sammanlagda summan skulle bli 25. okej, kan du lägga upp nu? ag ska åka snart 4 apr, 2012 09:40 |
|
themarauder
Lärare |
4 apr, 2012 09:40 |
|
Borttagen
|
^
Thank you 4 apr, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Twix, jag lägger upp dina kort nu eftersom jag har en del att göra idag. Ska till Norge och har inte riktigt packat klart.
4 apr, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
4 apr, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Söker alla spöken och tio kort för tio galleoner.
4 apr, 2012 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Söker alla spöken och tio kort för tio galleoner. Hur mycket betalar du för Helena Ravenclaw och Blodiga Baronen? 4 apr, 2012 11:26 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen