@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sweetfia
Elev |
Tack 27 maj, 2012 01:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skulle väldigt gärna vara med i arenan under ESC 2013 ... men tror ni det kommer bli dyrt? o.O Undra vart det kommer hållas ... säkert i Stockholm ._.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 01:39 |
|
bluebirdflies
Elev |
Jag tar studenten på tisdag
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 maj, 2012 01:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
27 maj, 2012 01:47 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Tog den förra året ^^ men kompisen tar den också på tisdag xD Och stort grattis ♥ Ååååh tack draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 maj, 2012 01:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av bluebirdflies: Det är bland det roligaste man kan göra och sorgligaste Skrivet av Cara Riddle: Tog den förra året ^^ men kompisen tar den också på tisdag xD Och stort grattis ♥ Ååååh tack Men jag hoppas du får en toppen dag ♥ ![]()
27 maj, 2012 01:50 |
|
Margaret
Elev |
Jag gör det. Fast jag tar väldigt sent, den 13 juni, så om lite mer än två veckor. Sån himla känsla jag får när jag tänker på det. Har varit skoltrött sedan åttan och bara faktumet att jag orkat ta mig igenom hela gymnasiet med helt okej betyg känns som min största bedrift i livet hittills. Att veta att om två veckor så är jag fri från skolan, det känns så himla overkligt. ![]()
27 maj, 2012 01:55 |
|
bluebirdflies
Elev |
Cara Riddle det hoppas jag med
Margaret jag förstår precis. Vill bara bli av med skolan nu. Fattar verkligen inte att det är typ över :0 draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 maj, 2012 02:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
27 maj, 2012 02:01 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag har typ humörsskiftningar...
27 maj, 2012 02:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen