@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha min är lika dan xD Jag ser ett visst mönster på min facebook. Kan vara nått i stil med "VI VANN!" Över 10 statusar ang det Svenska folket är lyckligt 27 maj, 2012 00:30 |
|
Buddha
Elev |
27 maj, 2012 00:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha aa verkligen fas och det har vi rätt att vara Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha min är lika dan xD Jag ser ett visst mönster på min facebook. Kan vara nått i stil med "VI VANN!" Över 10 statusar ang det Svenska folket är lyckligt ![]()
27 maj, 2012 00:32 |
|
tyri
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av tyri: Men hon är grymt duktig Skrivet av Cara Riddle: Det vad dag med gjort om jag lyckats vinna Jaa! Jag me' Mamma börgade gråta. Hehe! The best!
27 maj, 2012 00:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av tyri: Haha ja xD undra vad man gör nu egentligen, jag hade typ hoppat runt och inte sovit på dagar xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av tyri: Men hon är grymt duktig Skrivet av Cara Riddle: Det vad dag med gjort om jag lyckats vinna Jaa! Jag me' Mamma börgade gråta. Hehe! The best! ![]()
27 maj, 2012 00:39 |
|
Solkatten
Elev |
Är fortfarande ledsen/sur över att vi inte gav Jedward 12 poäng i år !! VARFÖR INTE? VART ÄR ALLA JEDHEADS?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 00:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Citat: ughynaffnaffzorro ASDUWLWÄÖ'A varför vill inte texten sätta sig i mitten på min profil ;____; Knizzlare! Du har lyckats.. Men hur? TELL. ME. jag satte bara -----------------< det där före, ja, typ allt jag skrev xD (citera så ser du hur du ska koda =) om du inte redan fått hjälp med det xd ![]()
27 maj, 2012 01:08 |
|
scarhead
Lärare |
27 maj, 2012 01:09 |
|
Solkatten
Elev |
Hoppas vi inte har svikit dem nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 01:12 |
|
scarhead
Lärare |
27 maj, 2012 01:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen