@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
fuck, fuck, fuck
min lillasyster spillde just läsk på min dator och den kanske kommer sluta fungera helt… <///3 26 maj, 2012 21:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 maj, 2012 21:32 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Lunah~: MASTER OF DEATH FTW 1000 INLÄGG OMG OMG OMG!!! THIS IS TO MUCH GUYS!!! ♥♥♥♥♥ 1000 INLÄGG!! Spoiler: Tryck här för att visa! GRATTIS :-)
26 maj, 2012 21:33 |
|
Caius
Elev |
Jag blöder näsblod. Vad ovanligt. Det var flera år sedan jag gjorde det sist, och förra gången var på den tiden då jag blödde näsblod hela tiden (typ hela tiden i alla fall)... Vad gott mitt blod smakar... Nomnom.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 26 maj, 2012 21:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Caius: är du vampyr O_OJag blöder näsblod. Vad ovanligt. Det var flera år sedan jag gjorde det sist, och förra gången var på den tiden då jag blödde näsblod hela tiden (typ hela tiden i alla fall)... Vad gott mitt blod smakar... Nomnom. ![]()
26 maj, 2012 21:34 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Tror inte det, jag har inte märkt att jag tycker att någon annans blod är gott i alla fall, hahaha. Det är mitt blod som är gott.Skrivet av Caius: är du vampyr O_O Jag blöder näsblod. Vad ovanligt. Det var flera år sedan jag gjorde det sist, och förra gången var på den tiden då jag blödde näsblod hela tiden (typ hela tiden i alla fall)... Vad gott mitt blod smakar... Nomnom. Och om jag likar något djur eller så då är det nog snarare räv, ugglor och kråkor som jag är mest lik. Och om det är... Well.. Låt oss säga människor, bara för att det blir lättast så, då är det nog Tobi som jag är mest lik, heh. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 26 maj, 2012 21:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Caius: haha ja jag antar att det är bra att du inte vill dricka andras blod xD haha Skrivet av Cara Riddle: Tror inte det, jag har inte märkt att jag tycker att någon annans blod är gott i alla fall, hahaha. Det är mitt blod som är gott.Skrivet av Caius: är du vampyr O_O Jag blöder näsblod. Vad ovanligt. Det var flera år sedan jag gjorde det sist, och förra gången var på den tiden då jag blödde näsblod hela tiden (typ hela tiden i alla fall)... Vad gott mitt blod smakar... Nomnom. Och om jag likar något djur eller så då är det nog snarare räv, ugglor och kråkor som jag är mest lik. Och om det är... Well.. Låt oss säga människor, bara för att det blir lättast så, då är det nog Tobi som jag är mest lik, heh. och ja ens eget blod bruakr vara gött xD haha (den meningen lät jätte konstig xD) haha okej xD ![]()
26 maj, 2012 21:53 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
For the confused people, Eurovision is an event where all the European countries have a musician and a song and they all battle it out like the Hunger Games. Only one will come out alive. They will become King of Europe and control the EU and everyone has to speak that language for the year until next Eurovision.
true story
26 maj, 2012 22:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 maj, 2012 22:36 |
|
Caius
Elev |
"I made this comment... Just cuz I can!!!!! : ]"
Haha, har nog aldrig skrattat så mycket åt en kommentar som någon gjort på någon av mina videos inne på youtube. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 26 maj, 2012 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen