Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Anapneo: Skrivet av linnvendela: Är det bara jag som ligger i kramper på golvet och gråter under mensen? Och värktabletter hjälper inte... Vad kan man göra? Uppsök en läkare kanske? :' Jag borde göra det... Jag lider med dig! Min men är ganska regelbunden och nu en vecka sen. Jag oroar míg men gör det säkert bara i onödan. Jag hade regelbunden mens i över ett år, sedan hoppade den över 2 månader för att sedan komma varannan vecka i 3 månader, sedan vart den regelbunden igen, så det är nog normalt.
3 apr, 2012 22:52 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av baramin: Oki det var ingen fara verkar det som. Tack för svar dock! Alltså eh har inte fått mens sedan livmoderhalscancervaccinet. Borde jag oroa mig? (ca två veckor sen, tror jag.) - älskar mensmage haha. Ser verkligen gravid ut, på riktigt. Blickarna man får. ♥ she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 3 apr, 2012 23:08 |
|
melle-hjrta
Elev |
en tjej i min klass försvann idag :O hon kom tillbaks efter ca några timmar med stora blåmärken i ansiktet,, GOD jag börjar bli lite rädd, på den senaste tiden har det hänt jätte mycket konstiga grejer i staden jag bor i!
5 apr, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
^läskigt! :O
5 apr, 2012 20:46 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Min mens är sjukt weird
först får jag den en gång i somras. Sedan en gång typ 6 månader efter. Och efter det fick jag den typ för 4 månader sedan, ahr bara fått den en gång till sedan dess? DAFUQ ![]()
5 apr, 2012 23:02 |
|
Lordlollo
Elev |
Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag!
♆ 6 apr, 2012 08:26 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag! Jag tror det kommer gå bra! Vilken tur du har som är kär och har pojkvän! Jag är arken kär eller har en pojk/flickvän (om katter räknas då har jag en flickvän).
6 apr, 2012 08:51 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Jac: ja jag känner mig rätt tursam! Men katter har alltid räknats! Skrivet av Lordlollo: Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag! Jag tror det kommer gå bra! Vilken tur du har som är kär och har pojkvän! Jag är arken kär eller har en pojk/flickvän (om katter räknas då har jag en flickvän). ♆ 6 apr, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Kom ihåg första och enda gången jag sovit hos min pojkvän... Sååå pinsamt de pratar ju isländska hemma och där sitter man och fattar typ inget xDWaaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag! Men det är bara att genomlida det första sen får man en underbar kväll! ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! 6 apr, 2012 10:10 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av Jac: ja jag känner mig rätt tursam! Men katter har alltid räknats! Skrivet av Lordlollo: Waaah! Så himla nervös nu asså! jag ska nemligen sova hoss min polkvän för första gången idag! Jag tror det kommer gå bra! Vilken tur du har som är kär och har pojkvän! Jag är arken kär eller har en pojk/flickvän (om katter räknas då har jag en flickvän). Vad bra! Min flickvän heter Mjau! Hon älskar mig och är inte min katt, varje gång jag kommer och hälsar på henne blir hon jätte glad! Du är tursam!
6 apr, 2012 10:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen