Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av carro78: Skrivet av Miskel: Men han vet inget, men han bruker typ titta på mig på musiken ibland och då får vi ögonkontakt ♥ Jag är INTE modig... Skrivet av carro78: Hjälp... Jag skickade ett meddelande till killen jag är kär i på facebook för 8/9 minuter sen, han har inte svarat än... Är ganska rädd att han tycker att jag är (typ) knäpp, för vi brukar (typ) aldrig prata... HELP... Oh-My-God. Du är så modig. Jag skulle serriöst aldrig vågat. :O GOD JOB! Du är inte alls knäpp, du är awesome som vågar!!!! Håller verkligen med Miskel!! Det är du ju visst! :O Du är jättemodig! ![]()
2 maj, 2012 20:02 |
|
carro78
Elev |
Skrivet av Knizzlare: NEJ jag är en liten (ok stor (längden)) fegis, vågar knappt något... Jag är INTE MODIG...Skrivet av carro78: Skrivet av Miskel: Men han vet inget, men han bruker typ titta på mig på musiken ibland och då får vi ögonkontakt ♥ Jag är INTE modig... Skrivet av carro78: Hjälp... Jag skickade ett meddelande till killen jag är kär i på facebook för 8/9 minuter sen, han har inte svarat än... Är ganska rädd att han tycker att jag är (typ) knäpp, för vi brukar (typ) aldrig prata... HELP... Oh-My-God. Du är så modig. Jag skulle serriöst aldrig vågat. :O GOD JOB! Du är inte alls knäpp, du är awesome som vågar!!!! Håller verkligen med Miskel!! Det är du ju visst! :O Du är jättemodig!
2 maj, 2012 20:05 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av carro78: Skrivet av Knizzlare: NEJ jag är en liten (ok stor (längden)) fegis, vågar knappt något... Jag är INTE MODIG... Skrivet av carro78: Skrivet av Miskel: Men han vet inget, men han bruker typ titta på mig på musiken ibland och då får vi ögonkontakt ♥ Jag är INTE modig... Skrivet av carro78: Hjälp... Jag skickade ett meddelande till killen jag är kär i på facebook för 8/9 minuter sen, han har inte svarat än... Är ganska rädd att han tycker att jag är (typ) knäpp, för vi brukar (typ) aldrig prata... HELP... Oh-My-God. Du är så modig. Jag skulle serriöst aldrig vågat. :O GOD JOB! Du är inte alls knäpp, du är awesome som vågar!!!! Håller verkligen med Miskel!! Det är du ju visst! :O Du är jättemodig! men då måste jag vara världens fegaste för jag skulle aldrig våga göra de xD ![]()
2 maj, 2012 20:08 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av carro78: Skrivet av Miskel: Men han vet inget, men han bruker typ titta på mig på musiken ibland och då får vi ögonkontakt ♥ Jag är INTE modig... Skrivet av carro78: Hjälp... Jag skickade ett meddelande till killen jag är kär i på facebook för 8/9 minuter sen, han har inte svarat än... Är ganska rädd att han tycker att jag är (typ) knäpp, för vi brukar (typ) aldrig prata... HELP... Oh-My-God. Du är så modig. Jag skulle serriöst aldrig vågat. :O GOD JOB! Du är inte alls knäpp, du är awesome som vågar!!!! Håller verkligen med Miskel!! Det är du ju visst! :O Du är jättemodig! Håller med de två andra, du är modig. Jag gjorde det fast killen trodde det var facerape så jag låssades att det var så för vi syns ganska ofta och då hade det blivit konstigt, men jag har inga känslor för honom längre.
2 maj, 2012 20:09 |
|
carro78
Elev |
Men det är för att jag har sagt, nej lovat mig själv att nästa gång jag fick chansen att prata med honnom så SKULLE JAG GÖRA DET...
Jag är världens största fegis, ni är alla modigare än mig, jag bara låtsades att det var typ någon kompis... Annars hadde jag ALDRIG vågat, speciellt pga. att han TYP mobbade mig förut...
2 maj, 2012 20:14 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av carro78: Skrivet av Miskel: Men han vet inget, men han bruker typ titta på mig på musiken ibland och då får vi ögonkontakt ♥ Jag är INTE modig... Skrivet av carro78: Hjälp... Jag skickade ett meddelande till killen jag är kär i på facebook för 8/9 minuter sen, han har inte svarat än... Är ganska rädd att han tycker att jag är (typ) knäpp, för vi brukar (typ) aldrig prata... HELP... Oh-My-God. Du är så modig. Jag skulle serriöst aldrig vågat. :O GOD JOB! Du är inte alls knäpp, du är awesome som vågar!!!! Om du vågar berätta så ÄR DU MODIG! You are a fucking true Gryffindor! : DDD
2 maj, 2012 20:15 |
|
carro78
Elev |
2 maj, 2012 20:22 |
|
EmahS
Elev |
2 maj, 2012 20:37 |
|
carro78
Elev |
2 maj, 2012 20:41 |
|
Mintpastill
Elev |
Åh, jag vet inte om detta kommer funka. Du är min bästa vän, men jag tycker om dig så innerligt. Snälla, säg att det kommer gå?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 2 maj, 2012 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen