UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irissuzanne
Elev |
Det är bra
3 nov, 2016 11:28 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Irissuzanne: Det är bra Jag blir alltid förvånad över hur många det är som blir förvånade när det snöar i oktober/november x) Jag vill ha snö, men det har inte riktigt snöat här än :c
3 nov, 2016 11:29 |
|
Irissuzanne
Elev |
3 nov, 2016 11:30 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är mer av en filmperson än en bokperson. Jag läser generellt inte böcker om det inte finns en film också (väldigt få undantag) och jag tar sällan boktips. Antingen gillar jag något eller inte. Variationen på vad jag gillar är stor men jag är väldigt kräsen och bara jag vet vad jag lär tycka om. Det är inte många böcker jag gillar men jag läser de om och om igen.
6 nov, 2016 20:35 |
|
Obliviate_
Elev |
jag gillar inte ljudböcker.
6 nov, 2016 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag är mer av en filmperson än en bokperson. Jag läser generellt inte böcker om det inte finns en film också (väldigt få undantag) och jag tar sällan boktips. Antingen gillar jag något eller inte. Variationen på vad jag gillar är stor men jag är väldigt kräsen och bara jag vet vad jag lär tycka om. Det är inte många böcker jag gillar men jag läser de om och om igen. det är lite samma här. jag kan säga att majoriteten av alla böcker jag läst, inklusive Harry Potter, är sånt jag börjat läsa för att jag älskar filmerna. självklart är alltid böckerna bäst, men intressemässigt så föredrar jag filmer framför böcker 6 nov, 2016 22:57 |
|
elefanton
Elev |
doctor who är överskattat
och frankly typ tråkigt ?? väldigt lite variation i avsnitten 7 nov, 2016 05:25 |
|
Dixie_Milla01
Elev |
Skrivet av elefanton: doctor who är överskattat och frankly typ tråkigt ?? väldigt lite variation i avsnitten Vet att mina vänner skulle döda mig om jag sa det men jag håller med fullständigt, jag försökte kolla och jag kollade nästan en säsong men jag kunde inte fastna för det 7 nov, 2016 15:40 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Dixie_Milla01: Skrivet av elefanton: doctor who är överskattat och frankly typ tråkigt ?? väldigt lite variation i avsnitten Vet att mina vänner skulle döda mig om jag sa det men jag håller med fullständigt, jag försökte kolla och jag kollade nästan en säsong men jag kunde inte fastna för det Vilka doktorer har ni kollat på? Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 7 nov, 2016 15:41 |
|
Borttagen
|
jag typ hatar dom mest använda snapchatfiltrena. speciellt hundöronen och det där gula som alla använder. ursäkta ordet men det ser så "fjortis" likt ut
7 nov, 2016 15:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen