One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Remembrall: Jag har sett så mycket om Louis. Och alla typ skrev att han var en skitstövel på den där restaurangen har var på, men det har El bevisat att han inte var. Jag tror att, som alltid, har Directioners en tendens att överdriva allt. Louis kanske har betett sig som en bitch de senaste dagarna, men jag tycker inte att han är otacksam. Jag tror, precis som ni andra har sagt, att han har varit trött. Alltså har folk sett den videon på eleanor och Louis när de är i nyc och fans hälsar på dem när de stiger ur en bil in till ett hotell? De är inte hysteriska utan mer åt det sansade lugna hållet och el hälsar glatt tillbaka men Lou bara ignorerar alla och går rakt in (kan ej länka då jag sitter med iPad). Folk har börjat (eller "börjat och börjat" Eftersom fansen blir galnare och mer hysteriska för varje dag som går förstår jag verkligen om Louis är lite trött atm. Allting har gått så snabbt för dem, på mindre än två år har de gått från att inte känna varandra överhuvud daget till att vara bästisar och världsstjärnor. Det är såklart att man ändras om allting går så fort. Men det måste ju inte vara negativt. Om Louis ignorera stalkande fans (jag tycker faktiskt det är fel att ställa sig utanför hotellet och springa efter dem när de har en ledig dag), så kanske en del idioter faller ur fandomen. Folk som inte verkligen bryr sig och suportar killlarna no matter what, kanske tycker att Louis är en idiot och lämnar fandomen. Vilket gör att allt det galna kan minska och han slipper ignorera alla och bli så j*vla trött/förbannad på de som egentligen ligger i grunden till hans framgång.
29 maj, 2012 23:08 |
|
_SanD_
Elev |
30 maj, 2012 12:56 |
|
Borttagen
|
30 maj, 2012 15:57 |
|
Quidditch
Elev |
^ När man läste verkade det troligt. Men jag tror inte Paul skulle acceptera det. De skulle tappa otroligt mycket fans om det kom ut & skulle vara sant. Håller med dig, verkar för långsökt.
![]()
30 maj, 2012 16:13 |
|
Maharajah
Elev |
Det är jättesvårt att veta vad en ska tro på. Jag vill verkligen inte tro att killarna börjar bli så, men jag menar - de är bara vanliga människor. Inga är felfria.
Jag kommer i vilket fall som helst att stå upp för dem även om det skulle vara sant 30 maj, 2012 16:27 |
|
childhoodlight
Elev |
Angående Louis;
jag tycker inte att kändisskapet har stigit honom över huvudet. Man märker på honom att han har börjat bli trött - men det är inte bara på han som har visat tröttsamhet, men även de andra, som till exempel Niall. Det han twittrade om för bara några dagar sedan - "Ridic" och "This is a complete joke". Liam twittrade även en sak om samma händelse dagen efter "That wasn't even funny". De syftade på ett par galna fans som hade förstört saker och ting för dem och självklart kan man inte förvänta sig att de inte ska reagera på ett negativt sätt. Band och artister generellt har mycket som pågår under vardagarna, men One Direction har mer än vanligt. För helt ärligt talat - vilket annat band, eller artist, eller framgångsrik människa spenderar så mycket tid på att sälja sig själva (det vill säga promota) och göra sig större och större för varje dag som går? Vilket band har vuxit sig så stort under en sådan kort tid? Två år kan låta som mycket i ett par vanliga öron - men när det kommer till musikbranschen är det ingenting. Management har en helt fel koll på situationen - de sliter ut killarna och just nu tvekar jag faktiskt på om de bryr sig eller inte. Självklart så gör de antagligen det - men hur i hela världen har de tänkt sig med alla dessa turnéer och evenemang? Jag menar, först och främst har de turnéer i Amerika och Australien innan de ens turnérar Europa, vilket betyder att de tar jättesteg istället för att börja litet och sedan fortsätta större. Inte nog med det, de släpper biljetter nu till konserter som ska hållas nästa år, för att de är rädda att folk ska ha slutat gilla dem vid den tiden då konserten är. Uppenbarligen har killarna därför mycket press på sig just nu och har haft det i en lång tid. De har fans som följer efter dem överallt; som väntar utanför hotell, studion och på flygplatser. Det finns fans som till och med stannar utanför deras hem för att få en glimps av dem. Inte nog med det, fansen hatar på Eleanor och Danielle och varenda tjej som syns med One Direction, de klagar på allt killarna gör eller inte gör och allt de säger eller inte säger. De får aldrig en sekund att vara ensamma, med sina familjer och vänner, utan att ett fan eller en paparazzi kommer och förstör. Därför så förstår jag helt ärligt talat hur jobbigt det måste vara för killarna och att detta är en klar anledning till varför de beter sig som de gör. DÄREMOT tycker jag inte att det Louis, till exempel, twittrade om restaurangen häromdagen var rätt. Han har flera miljoner följare och han visste, att när han väl skrev det där på Twitter, skulle flera tusen människor kontakta restaurangen och hoppa på dem. Jag tycker inte att anledningen till att han är trött räddfärdigar en del av handlingarna han gör och som ett fan behöver jag inte stötta dem i varje val de väljer att göra. För det Louis gjorde är faktiskt respektlöst och sjukt dumt gjort. Men, tja, vid närmare eftertanke så kan man ju som sagt klart och tydligt se kontrasten mellan hur de mår nu och hur de mådde i början av deras karriär. De är alldeles för trötta på grund av fansen, speciellt, och att de alltid behöver befinna sig på olika platser gång på gång. Det är tröttsamt. Och för att vara ärlig, jag är glad över att jag inte åkte till studion när de var här i Stockholm för några veckor sedan. Så himla glad, för på det sättet bidrog jag inte med på någon press för dem, när det var menat att de skulle jobba. Angående bilden; Jag tänker inte utesluta att det inte har hänt. Saken är att, jo, de kan faktiskt ha ignorerat fansen på det sättet - men sedan är jag ju också väldigt försiktig med vad jag väljer att tro på. Det tjejen skrev finner jag inte långsökt alls - jag förväntar mig inte något stort av killarna, de är vanliga människor och ja, jag tror att hur de mår kan påverka deras beteende mot fansen. Jag säger inte att det är rätt, men jag pekar ut anledningar här. Jag tycker helt enkelt det är dumt att alla tror att de är världens änglar. Seriöst, de har inte varit i den här branschen länge, ändå har de varit med om så mycket - självklart att det sliter på dem.
30 maj, 2012 17:06 |
|
IamAK
Elev |
angående det där med louis så har eleanor skrivit om det här: http://www.twitlonger.com/show/hk422a
han var helt enkelt på dåligt humör just då. 30 maj, 2012 17:14 |
|
Optic
Elev |
childhoodlight: Vad skrev Louis om resturangen? :>
30 maj, 2012 17:21 |
|
childhoodlight
Elev |
30 maj, 2012 17:22 |
|
Optic
Elev |
Läste nu. Håller med dig, även om man är ett stort fan, vilket både du och jag är, kan man fortfarande tycka att någon av dem gör fel. Som i det här läget, tycker jag att han absolut inte borde skrivit det där. 30 maj, 2012 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen