@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
26 maj, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Det borde den göra ja.. 26 maj, 2012 16:29 |
|
EMELESEL
Elev |
26 maj, 2012 16:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 maj, 2012 16:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Ja. Till Windows XP och Vista fungerar 2:an. Till Windows 7 fungerar 3:an, och kanske till Vista också - jag vet inte. Men 3:an fungerar inte till XP 26 maj, 2012 16:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Ja. Till Windows XP och Vista fungerar 2:an. Till Windows 7 fungerar 3:an, och kanske till Vista också - jag vet inte. Men 3:an fungerar inte till XP Den första då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2012 16:34 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Ja. Till Windows XP och Vista fungerar 2:an. Till Windows 7 fungerar 3:an, och kanske till Vista också - jag vet inte. Men 3:an fungerar inte till XP Den första då? The Sims 1 fungerar nog bara till XP och de ännu tidigare versionerna tror jag. Man kan annars läsa på baksidan av fodralet 26 maj, 2012 16:39 |
|
Solkatten
Elev |
Min tröja är blöt därbak. xD
Intresseklubben Antecknar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2012 16:49 |
|
Celebikai
Elev |
26 maj, 2012 16:51 |
|
Solkatten
Elev |
Det regnar. ♥ Underbart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2012 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen