@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
jag är sådär galet överspänd inför eurovision arghh
jag är sådan nörd ♏︎ 26 maj, 2012 14:47 |
|
Solkatten
Elev |
Är sur.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2012 14:47 |
|
LunaLovegood1
Elev |
me too hade ont i magen hela Loreens uppträdande igår för att hon mumlade i början och undrar hur jag kommer vara idag då
26 maj, 2012 14:50 |
|
Solkatten
Elev |
Älskar det här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2012 14:51 |
|
EmahS
Elev |
Jag är nervös att Loreen ska få "snö" i halsen ikväll igen och hosta till som hon gjorde igår.
Usch stackaren!
26 maj, 2012 14:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag är nervös att Loreen ska få "snö" i halsen ikväll igen och hosta till som hon gjorde igår. Usch stackaren! Gjorde hon? o.O Hahah, jag märker aldrig något sådant X"D Som förra året när den där killen som sprang upp under något lands bidrag - kommer inte ihåg vilket - ... , jag märkte inte det heller! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2012 14:55 |
|
scarhead
Lärare |
26 maj, 2012 14:58 |
|
Solkatten
Elev |
Tänk om Sverige verkligen vinner.
Fick typ panik då innan de ropade upp Jedward i tisdags, hur kommer det då bli ikväll? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2012 15:01 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Jag är nervös att Loreen ska få "snö" i halsen ikväll igen och hosta till som hon gjorde igår. Usch stackaren! Gjorde hon? o.O Hahah, jag märker aldrig något sådant X"D Som förra året när den där killen som sprang upp under något lands bidrag - kommer inte ihåg vilket - ... , jag märkte inte det heller! Det var på repet, som juryn kollar på och sätter sitt betyg efter (det är ett klipp som läckt ut på internet, så får se hur länge det ligger uppe.) 2.14 typ
26 maj, 2012 15:06 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag är mer peppad över ESC än de senaste åren. x) Tack vare mugglis och tumblr! x)
26 maj, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen