@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska jag lägga upp dem nu?
3 apr, 2012 18:43 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
3 apr, 2012 18:43 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Nej, det är han inte. Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Alltså, det brukar vara så här när jag säljer kort på det här sättet. Jag säljer de jag har dubbelt av (Utom Bellatrix och Snape). Alla har samma pris oavsett färg. Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) Jag vill Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) JAG VILL HA! Usch.... Nu blev det jobbigt. köper rubbet du har fler av e snape till salu? Okej, då säljer jag dem till dig. Förlåt Twix, tyvärr var xXHalfbloodPrincessXx före. Det gör inget. 3 apr, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Okej, vad bra. Spoiler: Tryck här för att visa! Det gör inget. Men du, du kan ju få morgondagens kort kanske. 3 apr, 2012 18:47 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Nej, det är han inte. Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Alltså, det brukar vara så här när jag säljer kort på det här sättet. Jag säljer de jag har dubbelt av (Utom Bellatrix och Snape). Alla har samma pris oavsett färg. Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) Jag vill Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Säljer lite kort... 2G/Kort oavsett sort (Utom de splitter nya). Säg till om ni vill ha. (Kort redan bestämda) JAG VILL HA! Usch.... Nu blev det jobbigt. köper rubbet du har fler av e snape till salu? Okej, då säljer jag dem till dig. Förlåt Twix, tyvärr var xXHalfbloodPrincessXx före. Det gör inget. Tack Ina ![]()
3 apr, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Varsågod. Spoiler: Tryck här för att visa! Tack Ina Haha... Fint. X) 3 apr, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
säljer ett kinesiksk eld boll
3 apr, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag söker 10 kort för 10g, Agippa, J.K Rowling, Kingsley, Ludo Bagman och drakblod för 1-60g!
3 apr, 2012 19:03 |
|
Twix
Elev |
Ina: Okej, tack så mycket. ^^
xXHalfbloodPrincessXx: Haha, då ber jag om ursäkt, men du får se till att slå till lite snabbare 3 apr, 2012 19:10 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Twix: Får väl försöka då Ina: Okej, tack så mycket. ^^ xXHalfbloodPrincessXx: Haha, då ber jag om ursäkt, men du får se till att slå till lite snabbare ![]()
3 apr, 2012 19:11 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen