One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
28 maj, 2012 19:47 |
|
Remembrall
Elev |
Alltså har folk sett den videon på eleanor och Louis när de är i nyc och fans hälsar på dem när de stiger ur en bil in till ett hotell? De är inte hysteriska utan mer åt det sansade lugna hållet och el hälsar glatt tillbaka men Lou bara ignorerar alla och går rakt in (kan ej länka då jag sitter med iPad).
Folk har börjat (eller "börjat och börjat"
28 maj, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Remembrall: Alltså har folk sett den videon på eleanor och Louis när de är i nyc och fans hälsar på dem när de stiger ur en bil in till ett hotell? De är inte hysteriska utan mer åt det sansade lugna hållet och el hälsar glatt tillbaka men Lou bara ignorerar alla och går rakt in (kan ej länka då jag sitter med iPad). Folk har börjat (eller "börjat och börjat" Jag tycker inte kändisskapet har stigit honom åt huvudet, det kan ju helt enkelt vara så att han typ var trött eller något... Nej, det är först när han beter sig som en bitch som jag skulle börja tro att det är så. 28 maj, 2012 20:45 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
28 maj, 2012 21:21 |
|
Bombarda
Elev |
Kärlek till alla! 28 maj, 2012 21:32 |
|
si_tonks
Elev |
28 maj, 2012 21:34 |
|
Remembrall
Elev |
28 maj, 2012 22:32 |
|
MonsterCookie
Elev |
Casually crying my eyes out over niam
Stupid fanfiction asdfghjklsdhagdjsjd why am I doing this to myself why WHY niam </3 wolfstar deserved better. 29 maj, 2012 19:57 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Remembrall: Alltså har folk sett den videon på eleanor och Louis när de är i nyc och fans hälsar på dem när de stiger ur en bil in till ett hotell? De är inte hysteriska utan mer åt det sansade lugna hållet och el hälsar glatt tillbaka men Lou bara ignorerar alla och går rakt in (kan ej länka då jag sitter med iPad). Folk har börjat (eller "börjat och börjat" Jag tror inte det stigit honom över huvudet. Men jag kan såklart tänka mig att han var trött just den gången. Och som alla killarna säger är han blyg. Även folk irl, som träffat honom säger att han inte alls är som i videos-arna utan mer tillbaka dragen. Låter typiskt som han är ganska blyg, right? Hoppas verkligen inte det stiger dem över huvudet, de är undebara! ![]()
29 maj, 2012 20:26 |
|
onedirectionlover98
Elev |
29 maj, 2012 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen