My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Och det skulle varit kul med seaponies också, som de hade i G1 c:
♏︎ 3 jun, 2012 15:09 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Katla: Nja, jag är lite tveksam över sea ponies efter att ha sett dem så ofta på Bronystate. Om de ska göra sea ponies hoppas jag verkligen att de gör dem bättre än G1.Och det skulle varit kul med seaponies också, som de hade i G1 c: Jag menar shoobidoshooshoobidoo
3 jun, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Vare-kun: Åh, vad fint sagt av Ajnos Mörtsgreb, du får hälsa tillbaka och säga att jag blev glad för de fina orden!
5 jun, 2012 00:09 |
|
Danzi
Elev |
Haha åh, kul att jag hittade den här tråden
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 jun, 2012 00:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: den där nere var sööööt^Nää, den låten är ju bästig! :3 Förresten, vilka är era favorit-humanizations? Mina är dessa, ritade av samma person; ![]() (för wow det är precis så jag tänkte dem humanized, good job Nilii) och denna är så ADORABLE I CAN'T EVEN men jag vet inte vem som har ritat den; 5 jun, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Har ni gjort det här testet?
http://www.bronyland.com/pony-personality-test/ Vem blev ni? Jag blev väldigt mycket Fluttershy med inslag av Twilight och Applejack, och nästan inget alls på Rainbow Dash. 6 jun, 2012 23:29 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ni gjort det här testet? http://www.bronyland.com/pony-personality-test/ Vem blev ni? Jag blev väldigt mycket Fluttershy med inslag av Twilight och Applejack, och nästan inget alls på Rainbow Dash. Awesome test! Jag är mest lik Twilight Sparkle och sen Rainbow Dash, men typ inget på Rarity och Fluttershy 6 jun, 2012 23:49 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Borttagen: Har ni gjort det här testet? http://www.bronyland.com/pony-personality-test/ Vem blev ni? Jag blev väldigt mycket Fluttershy med inslag av Twilight och Applejack, och nästan inget alls på Rainbow Dash. Awesome test! Jag är mest lik Twilight Sparkle och sen Rainbow Dash, men typ inget på Rarity och Fluttershy Jag blev Fluttershy, men sen kom Rarity och Twilight hej 7 jun, 2012 06:44 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Borttagen: Har ni gjort det här testet? http://www.bronyland.com/pony-personality-test/ Vem blev ni? Jag blev väldigt mycket Fluttershy med inslag av Twilight och Applejack, och nästan inget alls på Rainbow Dash. Awesome test! Jag är mest lik Twilight Sparkle och sen Rainbow Dash, men typ inget på Rarity och Fluttershy Jag blev Fluttershy, men sen kom Rarity och Twilight Det länkade jag till i början av tråden, jag är spikrak Rainbow Dash! (that's not really a surprise) ♏︎ 7 jun, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
wilight Sparkle och flutter shy var jag vist lika
7 jun, 2012 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen