Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
johannapotter
Elev |
Ojdå, kollade på sida 1...
Rätt: Falskt Gillar inte Umbridge "Det är inte likheterna som spelar roll,Harry, det är skillnaderna." 1 dec, 2010 18:53 |
|
Borttagen
|
Sant
Gillar Cederic? 1 dec, 2010 19:01 |
|
cartedour
Elev |
Sant
En i KP har åkt hogwarts expressen? R A V E N C L A W 1 dec, 2010 19:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
sant
Har varit medlem här i under en vecka? 1 dec, 2010 19:55 |
|
Cold
Elev |
Sant
Önskar att du hade en osynlighetsmantel? I'm not even a shadow anymore. 1 dec, 2010 20:47 |
|
kataang203
Elev |
sant
önskar att du var i HP's värld 1 dec, 2010 21:36 |
|
kataang203
Elev |
oj önskar du att du var i HP's värld ska det stå
1 dec, 2010 21:36 |
|
Cold
Elev |
Sant.
Har slutat för dagen men kommer inte hem på två timmar? I'm not even a shadow anymore. 2 dec, 2010 13:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
falskt
Har läst The tales of Beedle the Bard? 2 dec, 2010 19:20 |
|
Capcyl
Elev |
Sant
Samma fråga som innan Capcyl, den korkade 2 dec, 2010 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen