When the sun rise [Sv]
Forum > Fanfiction > When the sun rise [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nilla10
Elev |
den är såå bra!!!
meeeeeeeeeeeer hej hej! :) 19 dec, 2011 07:51 |
|
Borttagen
|
19 dec, 2011 13:52 |
|
nilla10
Elev |
hej hej! :) 19 dec, 2011 14:00 |
|
MissFniss
Elev |
19 dec, 2011 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Anapneo: Du är så duktig. Jag blir jätte rörd när du skriver, och jag hoppas att du skriver mer, det spelar ingen roll om du tar lång tid på dig mellan kapitlen, det är kvaliteten som räknas, inte kvantiteten. This so much, du skriver verkligen djupt oxh med inlevelse ♥ This so freakin' much. ♥ 19 dec, 2011 15:47 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Anapneo: Du är så duktig. Jag blir jätte rörd när du skriver, och jag hoppas att du skriver mer, det spelar ingen roll om du tar lång tid på dig mellan kapitlen, det är kvaliteten som räknas, inte kvantiteten. This so much, du skriver verkligen djupt oxh med inlevelse ♥ This so freakin' much. ♥ kan inte skriva de mycke bättre själv! ♥ "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 19 dec, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
Åååhhhhhh så coolt! Du måste skriva mer om Fred och spökligheterna ♥
19 dec, 2011 21:55 |
|
Tramptass96
Elev |
Jag sitter ju och lipar här!D: du skriver helt underbart och :
Skrivet av Anapneo: Du är så duktig. Jag blir jätte rörd när du skriver, och jag hoppas att du skriver mer, det spelar ingen roll om du tar lång tid på dig mellan kapitlen, det är kvaliteten som räknas, inte kvantiteten. ![]() CreepyCorner
19 dec, 2011 21:56 |
|
AnMel
Elev |
Jätte-super-duperbra!! ;D Haha, jag kände för att uttrycka mig så. Du skriver så fint. :3
Jag håller med de andra. Hellre väntar jag på något bra än får ett dåligt på direkten. Exchange [SV] | The 1D-games 20 dec, 2011 17:19 |
|
lillalollo
Elev |
Hejsan! Hoppas ni haft en god jul!
Jag har tyvärr inte hunnit skriva något, och tror inte att det hinner bli nåt den här veckan. Hoppas det inte gör något! Gott Nytt År! "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 28 dec, 2011 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen