What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 okt, 2011 00:47 |
|
Thud
Elev |
Jag kom på en! Jag satt på tåget en gång (på en sån där plats där man kan sitta fyra personer) och tåget var relativt tomt. En kille stiger på i Upplands Väsby. Han har svart smink runt ögonen, svart coolt hår och ser helt ok ut. Jag tänker att han såg helt ok ut, och undrade varför han bara stog i gången och glodde. Det fanns massa lediga platser överallt, men han glodde på mig och kom sen och satte sig vid mig. Jag måste ha stirrat eller något, för plötsligt så sa han "Hej!". Jag fick nästan en hjärtattack och sa något i stil med "Ööhhheeehhh.... H-ehj..?". Han frågade vilken sorts musik jag lyssnade på, och vi började prata om rock. Det visade sig att han gillade en massa band som jag gillade och att han bodde i samma ort som jag haha!
Nu mera så brukar vi mötas på tåget och babbla om allt mellan himmel och jord, och nu när jag tänker tillbaka på det så blir jag verkligen "What the..." Run run Rudolph, Santa's gotta make it to town 29 okt, 2011 01:20 |
|
Fridamariana
Elev |
Inte ett what the moment kanske men .. Det var lite fult ..
Mamma kommer in i mitt rum klockan två på natten i nattlinne och jag är fortfarande vaken för att jag är så förkyld och hostar typ hela tiden... hur som helst! När jag kollar upp på mamma ser jag vad hon håller i ena handen DAMDAMDAAAM ... Hostmedicin! Jag: NEEEEJ!! Mamma: JOHODU!Jag har allt hört hur du hostat hela natten! *Jag gömmer mig under täcket och mamma börjar ruska mig* Haha wtf.. Vare jag som skulle fylla 20? xD PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 29 okt, 2011 03:12 |
|
Ginnyy
Elev |
går upp med tron att klockan är runt 9. Sätter mig lite snabbt vid datorn innan jag ska gå upp och fixa frukost. Sen inser jag att klockan är 08.15...?
30 okt, 2011 08:18 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Ginnyy: går upp med tron att klockan är runt 9. Sätter mig lite snabbt vid datorn innan jag ska gå upp och fixa frukost. Sen inser jag att klockan är 08.15...? Vintertid c: ![]()
30 okt, 2011 08:22 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Ginnyy: går upp med tron att klockan är runt 9. Sätter mig lite snabbt vid datorn innan jag ska gå upp och fixa frukost. Sen inser jag att klockan är 08.15...? Vintertid c: insåg det.. x)
30 okt, 2011 08:28 |
|
Borttagen
|
När ens lillasysters kompis som alltid puttar och ger mig lömska blickar ringer och frågar om vi kan leka.
Tur att man skulle till sina riktiga vänner och hade en bortförklaring. 31 okt, 2011 15:05 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: WTF!? Vem var det?När ens lillasysters kompis som alltid puttar och ger mig lömska blickar ringer och frågar om vi kan leka. Tur att man skulle till sina riktiga vänner och hade en bortförklaring.
31 okt, 2011 15:05 |
|
Borttagen
|
När jag fick 9½ i novellen
31 okt, 2011 15:09 |
|
Buddha
Elev |
WHAT THE...!!!!!!!???? Förrresten, jag dog när ja såg den här bilden: OMG, JUSTIN BEIBER ÄR MED I PROACTIVE REKLAMEN: "Why proactive" SÄGER HAN! WTF! Här är bilden: ![]() 31 okt, 2011 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen