Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
George eller Fred Weasley
Eller så skulle jag vilja gifta mig med antingen Neville eller Charlie (Weasley) ;D 2 okt, 2011 11:58 |
|
BurningInTheSkies
Elev |
Hade helt klart valt Draco♥
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 2 okt, 2011 13:22 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Håller på att skriva en fanfic. om bla Draco så börjar bli smått förtjust i honom
We never go out of style <3 2 okt, 2011 17:55 |
|
Accio.
Elev |
Draco! Lätt.
2 okt, 2011 18:15 |
|
Pinkie
Elev |
Draco Malfoy ♥
Cedric Diggory (if he was alive ._.) ♥ Viktor Krum ♥ "My father will hear about this! " 2 okt, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
Severus, Lucius Malfoy eller Voldemort. Snape i första hand, så klart. ♥
2 okt, 2011 20:22 |
|
TheGalleon
Elev |
Draco, Cedric eller någon av Fred och George, tror jag... :3
_____________________________________________ "She only likes you becaue you are the chosen one..." "But I AM the chosen one..." 2 okt, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Fred är min! ♥
2 okt, 2011 20:46 |
|
Borttagen
|
Neville ♥ läs min dröm så förstår ni ♥ http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8874&page=1#forum.php?topic=6675&page=24
4 okt, 2011 10:40 |
|
Borttagen
|
Voldemort!
4 okt, 2011 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen