Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag tycker det är ok att börja skolan för jag trefar alla mina kmmpisar
15 aug, 2011 16:02 |
|
celina
Elev |
15 aug, 2011 16:13 |
|
kinshaw
Elev |
15 aug, 2011 16:43 |
|
celina
Elev |
15 aug, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
OOOH, thats good 15 aug, 2011 16:51 |
|
kinshaw
Elev |
celina, jo några :3 men har inte tagit kort än. Men blir fler imorgon så.
fannyy, yeesss ------------------------------------------ jag får inte vara jätteaktiv idag för då kommer jag få över 1000 inlägg.... vill få det imorgon eftersom jag varit medlem en måndad. yeah! ![]()
15 aug, 2011 19:09 |
|
whirlwinds
Elev |
HEHE någon som vet om man typ måste byta sådant här biblioteks-lånekort med några års mellanrum eller om man kan använda samma hur länge som helst? :$ har nämligen inte lånat böcker på flera år, eller ok gjorde det förra året, genom att säga mitt personnummer, men det får man tydligen inte längre och nu hittade jag ett lånekort jag fick för typ sex år sedan, haha det borde fortfarande gå att använda eller? :$
för övrigt är jag så trött så jag dör, aaaaaah har sovit någon timme framför tv:n men är fortfarande helt SLUT. fem timmars sömn + värme + en timmes ASJOBBIG ridlektion för första gången på två månader... fyfan den där ridlektionen, värsta jag varit med om på länge, kommer inte kunna gå på en vecka typ : (((((
15 aug, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
^ Hhahah jag har inget bibliotekskort men biblioteket känner mig för jag ofta är där så jag får låna ändå HÖHÖ
men jag vet inte hur det är.. 15 aug, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Hhahah jag har inget bibliotekskort men biblioteket känner mig för jag ofta är där så jag får låna ändå HÖHÖ men jag vet inte hur det är.. HAHA, SAMMA HÄR! 15 aug, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
high five fannyy
15 aug, 2011 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen