Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velleity
Elev |
19 dec, 2016 07:22 |
|
Belluna tonks
Elev |
19 dec, 2016 07:25 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag bestämde mig att köpa en stor påse som var julspecial med alla sorter i till Katrine
19 dec, 2016 07:28 |
|
uniquorn
Elev |
Jag såg att det fanns små gelégubbar som kunde forma sig efter hur man ville, så jag köpte två sådana i smyg och viskade till dem genom förpackningen: "Erik och Olof!" de blev perfekta avbilder. God jul Mona och Jennifer, tänkte jag och fnissade.
![]()
19 dec, 2016 07:35 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag gick till kassan och betalade
19 dec, 2016 07:38 |
|
Velleity
Elev |
Jag bestämde mig för att köpa 3 chokladgrodekort och lite annat godis och gick sedan rill kassan för att betala.
![]()
19 dec, 2016 18:06 |
|
Linn Lumos
Elev |
De andra betalade också och vi gick ut ur värmen och godis lukten
19 dec, 2016 19:29 |
|
Velleity
Elev |
19 dec, 2016 19:55 |
|
Linn Lumos
Elev |
Japp sa jag och huttrade. Var ska vi gå nu frågade jag
19 dec, 2016 19:58 |
|
Borttagen
|
"Jag vet inte" svarade jag Jennifer. Jag var väldigt nöjd med mitt inköp av godis hittills. Jag hade köpt 15 chokladgrodekort som jag antingen skulle ge bort eller äta upp beroende på vad jag hittade på i de andra affärerna
19 dec, 2016 20:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen