Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
En av personerna som Terry var ute efter gick just nu omkring på stan.Hans födelsedag var den 15 Juli Han hete Ron och suckade lite frustrerat.
" Jag orkar inte med min familj längre. Pappa har stora krav och syrran är aldrig hemma" sa Ron till sig själv medans han gick.
29 okt, 2015 22:13
|
|
Borttagen
|
Terry suckade och satte sig på en sten det här skulle vara svårare än han trodde han tog upp papperen och började titta på dom.
29 okt, 2015 22:17
|
|
Borttagen
|
Ron suckade igen och såg mot alla affärer i stan.
"antar att deta är ett ställe för shoppinggalna människor " sa Ron lågt.
29 okt, 2015 22:19
|
|
Borttagen
|
Terry gick in i stan han ville hitta 15 Juli först som enligt papperet hette Ron.
29 okt, 2015 22:20
|
|
Borttagen
|
Ron såg upp mot himmelen då det började att snöa. Vintern var nu på väg. Ron stannade till lite grann och såg på snöflingorna.
29 okt, 2015 22:22
|
|
Borttagen
|
Terry såg upp på himlen och suckade om han fångade en så var det hans bilget till ett varmt hus i natt han såg på Ron och jämförde honom med bilden
" Det är 15 Juni " mumlade han.
29 okt, 2015 22:23
|
|
Borttagen
|
Ron log lite grann då han tyckte snö var ganska så vackert. Han fortsatte att gå lite.
29 okt, 2015 22:24
|
|
Borttagen
|
Terry fick marken att försvinna lite under Ron så han skulle fastna.
29 okt, 2015 22:26
|
|
Borttagen
|
Ron reagerade snabbt och lyckades komma undan från den försvinnande marken. Han såg sig förvånat omkring för att se vad som orsakade det.
29 okt, 2015 22:27
|
|
Borttagen
|
Terry fick marken att skaka under Ron han fick runda stenar att sväva runt Ron snabbt.
29 okt, 2015 22:28
|
Du får inte svara på den här tråden.