Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Ripadal och ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

1 2 3 ... 49 50 51 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snape stannade hela dagen med Snape

1 nov, 2015 14:35

ellisen05
Elev

Avatar


( Stannade Snape hela dagen med Snape?)
Jag och dem andra tjejerna gick upp till sovsalen och somnade.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

1 nov, 2015 14:43

Borttagen

Avatar


(Albus menade jag)


1 nov, 2015 14:46

ellisen05
Elev

Avatar


( Förstod det)

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

1 nov, 2015 14:48

Borttagen

Avatar


(hoppar 3 dagar)

3 dagar senare så vaknade Snape och han flämtade och sa lågt.
- Var...var är jag?

2 nov, 2015 19:18

ellisen05
Elev

Avatar


Jag vaknade av att Pansy ruskade om mig. Jag satte mig upp.
" Dags för ett till uppdrag. Eller snarare än order." sa Pansy hemlighetsfullt. " Vilket är?" frågade jag trött.
" Lyd mig, vad som än händer." sa hon. Jag visste inte vad jag skulle säga så jag nickade. " Du får gå nu, men du ska vara vid biblioteket fem minuter innan frukost." sa Pansy gällt. Jag nickade och gick och klädde på mig. Just ja, Snape kanske hade vaknat. Jag gick ner mot sjukhusflygeln.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

2 nov, 2015 20:12

Borttagen

Avatar


Snape att i sängen och åt spenatsoppa.

2 nov, 2015 20:15

ellisen05
Elev

Avatar


Jag gick in och såg Snape äta soppa.
" Hej." sa jag lugnt.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

2 nov, 2015 20:20

Borttagen

Avatar


Snape ryckte till och sa.
- Hej...

Han såg på henne och sa.
- Har någon lurat i dig något?
Du vet att du kan berätta allt för mig.
Jag berättade ju att man ska lyda, men det gäller bara lärare inte andra elever.

2 nov, 2015 20:22

ellisen05
Elev

Avatar


" Åh, nä, det mesta går bra." ljög jag.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

2 nov, 2015 20:23

1 2 3 ... 49 50 51 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.