Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne och sa lågt.
- Hata dig.....jag har aldrig hatat dig...
Om jag blivit sur på dig eller så.....så ber jag om ursäkt.
Men att höra dig att säga att jag skulle kanske leta runt bland tjejerna där så blev det bara för mycket för mig.
Jag är ledsen för det.
5 okt, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
Lola log til lföskigt
-du isner hur ont det jgorde att säga jag dolde det på det viset.
sa hon nu och kollde p åhonom mjukt
5 okt, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Jag vet Lola.
Jag vet.
5 okt, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Lola log till
-Så du kallade hit mi bara för erkänna
sa hon raot
5 okt, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Ja.....gör det något?
5 okt, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
Lola tänkte
-mycket
sa hon på skoj
-jag har öndå slutat s gör verkligen inget
sa hon och log eot honom
5 okt, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Slutar du tidigt idag?
Jag ser inte att det är direkt sent.
5 okt, 2015 20:28
|
|
Borttagen
|
Loal aktade försktigt hans hand och log till
-japp jobbade ju till 12 inatt så din far var snäll låta mig sluta tidigare
sa hon snällt
5 okt, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Det var snällt av honom för en gångs skull.
5 okt, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
Loal log till
-aa fakistk. men detta var mer för jag seriöst stäade has kontor hal kvällen så blev belöingen
sa hon lugnt,
-föresten ser du inte använder protsenn när du inte e utnaför slottet
sa hon
5 okt, 2015 20:32
|
Du får inte svara på den här tråden.