Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Din art verkar ha världsherraväldes problem" sa Flair lite osäkert.
Servitören kom fram till dem & gav dem två olika menuer.
16 sep, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
" Japp om de inte kommer överens krigar de " sa Caleb och började titta på menyn.
16 sep, 2015 19:21
|
|
Borttagen
|
"som sagt var gäller det bara fisk & vegetariskt här" sa Flair & log lite grann.
16 sep, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Caleb tittade på menyn och tvekade om vad han skulle välja.
16 sep, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
Flair såg mot Caleb.
"Om du inte är sugen på fisk så finns det Chiyabärs paj. Chiyabären är de godaste här på Hathor" sa Flair & log.
16 sep, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
" Då tar jag den pajen " sa Caleb och log just idag var han inte sugen på fisk.
16 sep, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
Flair log lite grann.
"Jag kommer nog ta fisk den saken är säker" sa Flair.
16 sep, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
" Kanske testar fisk nästa gång " sa Caleb och log lite om jag vågar tänkte Caleb.
16 sep, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
Servitören döck upp.
"Kan jag ta era bestälningar?"frågade Servitören nyfiket
"Ja jag tar en nummer 9" sa Flair
16 sep, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
" Jag tar Chiyabärs paj " sa Caleb lugnt och såg på servitören.
16 sep, 2015 19:49
|
Du får inte svara på den här tråden.