Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 49 50 51 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Din art verkar ha världsherraväldes problem" sa Flair lite osäkert.
Servitören kom fram till dem & gav dem två olika menuer.

16 sep, 2015 19:17

Borttagen

Avatar


" Japp om de inte kommer överens krigar de " sa Caleb och började titta på menyn.

16 sep, 2015 19:21

Borttagen

Avatar


"som sagt var gäller det bara fisk & vegetariskt här" sa Flair & log lite grann.

16 sep, 2015 19:23

Borttagen

Avatar


Caleb tittade på menyn och tvekade om vad han skulle välja.

16 sep, 2015 19:29

Borttagen

Avatar


Flair såg mot Caleb.
"Om du inte är sugen på fisk så finns det Chiyabärs paj. Chiyabären är de godaste här på Hathor" sa Flair & log.

16 sep, 2015 19:30

Borttagen

Avatar


" Då tar jag den pajen " sa Caleb och log just idag var han inte sugen på fisk.

16 sep, 2015 19:35

Borttagen

Avatar


Flair log lite grann.
"Jag kommer nog ta fisk den saken är säker" sa Flair.

16 sep, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


" Kanske testar fisk nästa gång " sa Caleb och log lite om jag vågar tänkte Caleb.

16 sep, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


Servitören döck upp.
"Kan jag ta era bestälningar?"frågade Servitören nyfiket
"Ja jag tar en nummer 9" sa Flair

16 sep, 2015 19:43

Borttagen

Avatar


" Jag tar Chiyabärs paj " sa Caleb lugnt och såg på servitören.

16 sep, 2015 19:49

1 2 3 ... 49 50 51 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.