Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"åh jag ska bara ut & träffa en vän" sa Arthur & log med en oskyldig blick.
15 aug, 2015 16:40
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så " sa Ailwyn lite misstänksamt. Kami gick ner för trappan hon kände att hon behövde ta en promenad och tänka hon klädde på sig och gick ut.
15 aug, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
Arthur gick ut han med. Han såg frågandes mot Kami.
"vart ska du?" frågade Arthur nyfiket.
15 aug, 2015 16:43
|
|
Borttagen
|
" Ut och tänka " sa Kami hon fortsatte gå hon behövde ta en promenad runt minnes platser där hon varit med Malte.
15 aug, 2015 16:46
|
|
Borttagen
|
"Åh okej vi syns sen " sa Arthur & började att gå iväg till höger i några hastiga steg.
15 aug, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
Kami gick tyst till sin gamla högstadie skola ingen fanns på skolgården så hon satte sig på en bänk och tänkte på hur hon mötte Malte i den här byggnaden.
15 aug, 2015 16:50
|
|
Borttagen
|
Arthur gick till en stuga lite borta från staden. Han knackade på dörren innan han gick in.
"Varför måste jag bo i en stuga" mumlade Olivia surt.
"Det var du som bad om min hjälp då du hade ingenstans att bo & det här är det bästa jag kunde fixa" sa Arthur med en suck.
Arthur hade med sig en väska så han tog ut lite grejer.
Han gav henne en filt & lite böcker.
"förresten hur går det med din feber?" frågade Arthur med en suck.
Olivia skakade på huvudet. Den försvinner långsamt tror jag" sa Olivia.
"Bra jag måste gå nu" sa Arthur & vände sig om. Olivia tog tag i hans arm.
"Gå inte..jag vill inte vara ensam" sa Olivia svagt.
Arthur suckade.
"hur hamnade jag i den här röran?" tänkte han för sig själv.
15 aug, 2015 16:56
|
|
Borttagen
|
Kami torkade en tår hon mindes hur hon och Malte träffades. Hon tänkte tillbaka det var första dagen i 7:an hon hade träffat sin klass och hamnat bredvid Malte. De hade börjat prata och fan att de hade mycket gemensamt. Hösten var underbar de var med varandra varje dag och inget kunde skilja dom åt. På julbalen så blev dom tillsammans.
15 aug, 2015 17:03
|
|
Borttagen
|
Arthur såg mot Olivia & suckade lite grann.
Han såg in i Olivia's gröna ögon.
"Jag kan stanna i dag men i kväll så måste jag gå tillbaka till kusinerna" sa Arthur & suckade. Olivia log. Hon hade börjat att gilla Arthur. Hon tyckte att han var snäll & väldigt söt.
Arthur skakade på huvudet.
"Jag gör lite frukost till dig så säg mig vad du vill ha" sa Arthur & såg mot Olivia.
"En vanlig macka med ost & skinka" sa Olivia & log mer.
15 aug, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
Kami reste sig och gick till nästa stället som var ett café där dom oftast träffades på eftermiddagarna.
15 aug, 2015 17:09
|
Du får inte svara på den här tråden.