ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Kaylin Visst!)
17 aug, 2015 21:35 |
|
Kaylin
Elev |
(Och då får du spela Will.... NU!)
Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
(Sallad loggade ut *Snyft*. Rollar vidare när han har skrivit)
17 aug, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Will
"Jag antar det..." Muttrar jag. 17 aug, 2015 21:37 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Kom vi drar, från det här psyket!" Slänger jag ur mig, medans jag väntar på Gwens svar. (Gwen, du kan säga att du pratar med mig!!) Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Will
"Ja..." Muttrade jag och började gå. 17 aug, 2015 21:40 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
När vi kommer ut spöregnar det ute. "Åh, undra vad min enda kvarstående familjemedlem kommer att säga?" Snyftar jag. "Men vart ska jag ta vägen nu?" Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:42 |
|
Borttagen
|
Gwen
Innan Joey hinner svara vibrerar min mobil i fickan. jag tar upp den och svarar. *2 Sekunder* tecknar jag åt Joey som nickar förstående. "Hej Kayla." 17 aug, 2015 21:44 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Hej... Vad hände förut?" Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:44 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Åh. Det. För att göra en lång historia kort hamnade jag i häktet, kom just ut och nu står jag och röker med Will. 17 aug, 2015 21:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen