103 dalmatiner (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> 103 dalmatiner (Prs)
|
Borttagen
|
- Jag måste jobba imorrn.. Men det är i och för sig närmare till jobbet från dig, sa jag.
Alonzo öppnade dörren och le Pelt skyndade sig in.
- Skitväder!, morrade han irriterat.
18 mar, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Vad bra,sa jag
Cruella gick mot dörren. Hon fick syn på Le pelt.
-Sean-Pierre,sa hon och gick emot honom.
-Alonzo,lämna oss ifred,sa cruella
18 mar, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
- Ska vi börja gå hemåt då?, sa jag.
- Kalla mig Mr Le Pelt, sa Sean-Pierre.
18 mar, 2015 22:20
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och log
Cruella nickade.
18 mar, 2015 22:28
|
|
Borttagen
|
Jag vände håll och började gå tillbaks.
- Uddan är fortfarande borta, sa jag.
- Så? Vart ska man hänga pälsen?, sa han.
18 mar, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
-Uddan!,ropade jag. Uddan kom genast springande
-Där,sa cruella och pekade på en krok
18 mar, 2015 22:40
|
|
Borttagen
|
- Lydig, sa jag.
Le Pelt nickade och tog av sig pälsen, sen hängde han den på kroken.
18 mar, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
-ja,sa jag och log. Jag började gå.
-Kom in,sa cruella och gick in i köket
18 mar, 2015 22:55
|
|
Borttagen
|
Jag gick bredvid Becca.
Le Pelt gick efter Cruella.
18 mar, 2015 23:02
|
|
Borttagen
|
Jag höll i hälften av valparna.
Cruella satte sig vid bordet.
18 mar, 2015 23:05
|
Du får inte svara på den här tråden.