(ORP) Hide, run, survive
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Hide, run, survive
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Wait var inte Miyako där nere? owo)
5 apr, 2014 12:11 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: oj wopps hehehehehehehe hon klättrade upp på ett berg där nere säger vi (Wait var inte Miyako där nere? owo) Föresten kanske jag inte svarar så mycket i dag ska på stan)
5 apr, 2014 12:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Borttagen: oj wopps hehehehehehehe hon klättrade upp på ett berg där nere säger vi (Wait var inte Miyako där nere? owo) Föresten kanske jag inte svarar så mycket i dag ska på stan) (okej 5 apr, 2014 12:31 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Jag ler mot Marbelle, och går sen bort en bit till Ellie. "Hej...", börjar jag, "tack. Tack för att du räddade mig." Ellie kanske också har förlorat någon? ![]()
5 apr, 2014 12:56 |
|
Safir
Elev |
Jag sätter mig ner mitt emellan Ellie och Olivia. Ser på dem var och en. Suckar lite. Fokusera.
- Jo, jag har en idé. Säger jag. Om vi nu är döda och är i himlen, vilket ändå är ganska logiskt, så måste de andra döda som vi kände vara här de med. Förstår ni? Vi kan hitta dem igen! Säger jag ivrigt.
5 apr, 2014 13:22 |
|
Borttagen
|
Cate:
"Hur vet du att vi är i himlen?", säger jag hårt. 5 apr, 2014 13:23 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
"Ja. Fast jag vet inte, det verkar logiskt, men också inte...", säger jag och suckar. Jag hoppas att det är sant. ![]()
5 apr, 2014 13:28 |
|
Safir
Elev |
5 apr, 2014 13:34 |
|
Borttagen
|
Cate:
"Inte vet jag", säger jag irriterat. "Och om vi är i himlen, kan vi dö då?" 5 apr, 2014 13:37 |
|
Safir
Elev |
Marbelle
- Nej, uppenbarligen inte eftersom att vi har ramlat ner för ett stup och klarat oss. Säger jag.
5 apr, 2014 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen