Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Du då?" Frågade jag utan att verkligen vara intresserad.
21 feb, 2014 20:09
|
|
Borttagen
|
"18"
Svarade jag kort.
"Och du är fortfarande inte hungrig?"
Frågade jag när hennes mage gav ifrån sig ett litet knorrande.
21 feb, 2014 20:11
|
|
Borttagen
|
"Nej! Eller okej... Jag skulle väl inte säga nej till en gammal hederlig tonfiskmacka..."
21 feb, 2014 20:12
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade och kallade till oss servitrisen.
21 feb, 2014 20:12
|
|
Borttagen
|
Jag log igen och lyssnade på hans underbart vackra röst...
21 feb, 2014 20:13
|
|
Borttagen
|
Jag nickade mot Hope och hon vände sig mot henne.
21 feb, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
Snart kom mackan som jag glupskt åt upp.
21 feb, 2014 20:20
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 20:20
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Vi kan ta notan nu"
Sa jag till servitrisen utan att svara på hennes fråga.
21 feb, 2014 20:22
|
Du får inte svara på den här tråden.