MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ave: Jo han är en rutten äcklig fucking banan. Och du är en brunett, vilket är ännu värre. 6 dec, 2014 18:39 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
834: Jag förstår inte riktigt vad min hårfärg har med det här att göra?
Everyonewantstobeyou: Det är en blondins försök till ett skämt om brunetter.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
6 dec, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
Ave: Om ni inte fattar ett jävla dugg så behöver ni fan inte snacka med mig. Har inget emot det. 6 dec, 2014 18:50 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
6 dec, 2014 19:04 |
|
Borttagen
|
Ave: LMAO, shut up. Ni kommer ha skit tråkigt utan mig. 6 dec, 2014 19:07 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
6 dec, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
Ave: Ja, ni kommer inte ha någon jävla rolig människa att reta. Den ända är Bea, som inte alls är rolig , no offence. 6 dec, 2014 19:10 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
6 dec, 2014 19:13 |
|
Borttagen
|
Ave: Ser ni? Men ni är inte så jävla roliga själva som bara håller käften hela tiden. 6 dec, 2014 19:17 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
6 dec, 2014 19:18 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen