Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 49 50 51 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det var mörkt ute nu.

1 nov, 2013 17:36

Borttagen

Avatar


Jag tog hans hand. Jag hade alltid varit lite rädd för mörker.

1 nov, 2013 17:38

Borttagen

Avatar


Jag såg ner på våra sammanlänkade händer.

1 nov, 2013 17:39

Borttagen

Avatar


"Jag gillar inte mörker..."
Erkände jag tyst.

1 nov, 2013 18:27

Borttagen

Avatar


"Det gjorde inte jag heller." sa jag och strök hennes hand med hennes.

1 nov, 2013 18:31

Borttagen

Avatar


Jag tryckte mig mot honom.
Snart syntes husets välkomnande ljus framför oss.

1 nov, 2013 18:36

Borttagen

Avatar


Jag pussade henne på hjässan.

1 nov, 2013 18:42

Borttagen

Avatar


Vi kom in i värmen och jag tog av mig skorna och jackan.

1 nov, 2013 18:47

Borttagen

Avatar


"Vad vill du göra?"

1 nov, 2013 18:50

Borttagen

Avatar


"Vara med dig..."
Mumlade jag med ett leende.

1 nov, 2013 18:53

1 2 3 ... 49 50 51 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.