Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
20 nov, 2013 22:23
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar med Pomfrey bredvid mig igen, denna gång med en helt ny flaska.
"Drick bara, frågor senare"
20 nov, 2013 22:25
|
|
Borttagen
|
Jag går upp och klär mig omsorgsfullt.
(ändrat min mall ._.)
20 nov, 2013 22:31
|
|
Borttagen
|
(ok ^.^)
Jag känner hur jag blir OVANLIGT trött efter drycken. Pomfrey ser på mig och säger
"Ses om tre dagar Mr King"
20 nov, 2013 22:34
|
|
Borttagen
|
( :O tant bajs är läskig :'C)
Jag gpr ner till stora salen och äter
20 nov, 2013 22:43
|
|
Borttagen
|
(ja, nu typ sover jag i tre dagar, så skriv en liten text om det som händer och så hoppar vi till då jag vaknar)
20 nov, 2013 22:44
|
|
Borttagen
|
(Ja :|)
De närmaste tre dagarna passerar utan vidare händelser och jag börjar komma in i mina rutiner. Under de tre dagarna samlar jag ihop sextio värdefulla poäng till Gryffindor.
Den tredje dagen på kvällen, går jag och kollar på Brian när han sover. Jag lägger mig bredvid honom och somnar.
Sedan är det dagen när han ska vakna.
(She sees you when you're sleeping :'Q)
20 nov, 2013 22:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-20 kl. 22:57
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
20 nov, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
(Fortsätt rollet...I'm not a creep :'( Just a little XD)
21 nov, 2013 00:36
|
|
Borttagen
|
(neeeeeej veeeeeerkligen inte  )
Jag vaknade med ett ryck. Rummet var svalt och nedsläckt. Jag rosslar till vid inanding och ser mig omkring, först då ser jag att pling ligger bredvid mig.
21 nov, 2013 08:43
|
Du får inte svara på den här tråden.