(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag somnade.
4 sep, 2013 16:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Så jag reste mig upp.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 16:43 |
|
Borttagen
|
Jag hade en mardröm, och skrek i sömnen. Med ett ryck satte jag mig förskräckt upp i sängen. Jag andades snabbt.
Erik såg oroligt på mig, och även om jag var rasande på honom lugnade han precens mig. Jag steg upp frn sängen och tog mig till badrummet. 4 sep, 2013 16:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hade lämnat rummet.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
Jag duschade en kall dusch och la mig igen. Erik stirrade på mig.
4 sep, 2013 16:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick ut.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och la mig igen. Jag vaknade inte den här gången.
4 sep, 2013 16:59 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sprang några varv runt motellet.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
...
4 sep, 2013 17:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Det hördes ett ljud och James gick mot mig. "Roxanne är inte så bra på knutar" log han. Jag stirrade. "Men då kan ju Erik.." James avbröt mig. "Det är inte han heller"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 17:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen